Konto na selfie w SGB Mobile to przełom dla ESBANKU

Konto na selfie w SGB Mobile to przełom dla ESBANKU kobieta z telefonem w ręce

Konto na selfie w SGB Mobile to najnowszy produkt w ofercie ESBANKU. Jego wprowadzenie traktowane jest jako przełomowy moment w zakresie rozwijania zdalnych usług Spółdzielczej Grupy Bankowej.

W listopadzie ESBANK Bank Spółdzielczy rozpoczął kampanię reklamową wprowadzonego niedawno do oferty mobilnego ROR-u. Konto na selfie w SGB Mobile jest najnowszym produktem udostępnionym przez bank, który tym samym potwierdził swoją pozycję jednego z pionierów Grupy.

W ESBANKU podążamy za potrzebami Klientów i stawiamy na innowacje, łącząc bankowość opartą o relacje z nowoczesnymi technologiami. Jako uczestnicy Zintegrowanego Rozwiązania Zrzeszeniowego aktywnie wspieramy też Mobilne Przyspieszenie Spółdzielczej Grupy Bankowej. Dlatego wdrożenie Konta na selfie uznaliśmy za priorytet. Konto na selfie to dla nas szansa na pozyskanie nowych Klientów. Dzięki współpracy z SGB-Bankiem łamiemy stereotypy dotyczące bankowości spółdzielczej i bez kompleksów możemy konkurować dziś z największymi bankami komercyjnymi.

– mówi Jacek Zacharewicz, Prezes Zarządu ESBANKU Banku Spółdzielczego.

Mobilny ROR stanowi odpowiedź banku na potrzeby osób, które codziennie przebywają w cyfrowej rzeczywistości. Kontro na selfie w SGB Mobile pozwala im nie tylko łatwo założyć rachunek, ale także uniknąć zagrożenia w dobie pandemii. Cyfrowa weryfikacja tożsamości ogranicza konieczność bezpośredniego kontaktu z innymi osobami, a równocześnie gwarantuje natychmiastowy dostęp do usług bankowych. Narzędzie to wiąże się także z oszczędnością czasu, pieniędzy i papieru. Do założenia tego rachunku klientowi wystarczy bowiem wyłącznie dowód osobisty i dostęp do Internetu. Papierową umowę zastępuje elektroniczny akcept (kod SMS w aplikacji).

Jeszcze do niedawna technologia oparta o zaawansowane algorytmy i biometryczną weryfikację tożsamości podczas zdalnego zakładania konta była dostępna wyłącznie w sektorze komercji. Dziś jest codziennością także w ESBANKU Banku Spółdzielczym. Za nami pierwsza setka kont na selfie, ale nabieramy rozpędu. Gratuluję departamentom SGB-Banku, odpowiedzialnym za projekt konta na selfie i dziękuję za współpracę na każdym etapie jego wdrażania.

– podkreśla Tomasz Kowalski, Dyrektor ds. Wsparcia i Rozwoju w ESBANKU Banku Spółdzielczym.

Korzyści dla klientów i wizerunku banku

Wprowadzanie kolejnych cyfrowych usług do oferty ESBANKU Banku Spółdzielczego niesie ze sobą szereg korzyści dla klientów. Równocześnie to doskonała okazja do wzmocnienia pozytywnego wizerunku banku. Działaniom tym służy nowa kampania reklamowa, która podkreśla atuty konta na selfie. Ponadto informuje również o możliwości skorzystania z produktu w banku lokalnym. Wywodzi się ona ze wspólnego przekazu reklamowego Grupy SGB.

Wychodzimy do lokalnej społeczności z własnym przekazem, którym chcemy uzupełnić działania reklamowe, prowadzone przez kolegów z SGB. Informację o bezpłatnym koncie na selfie z BLIKIEM na telefon kierujemy głównie do młodzieży i aktywnych osób, które często nie mają czasu na wizytę w banku. Przez najbliższy miesiąc będzie ją można znaleźć na terenie naszego działania w przestrzeni miejskiej, w formie oklejenia wybranych paczkomatów czy też w autobusach komunikacji miejskiej, a także w internecie – w tym w lokalnych portalach oraz własnych kanałach Banku

mówi o rozpoczętej w listopadzie akcji promującej konto na selfie przez SGB Mobile Mariusz Ciupiński, Kierownik Wydziału Marketingu i Produktów Bankowych w ESBANKU Banku Spółdzielczym.

 

Martyna Sarniak202 Posts

Redaktor serwisów Loan Magazine oraz Banking Magazine, z którymi związana jest od 2013 roku. Absolwentka kierunku publikowanie cyfrowe i sieciowe na Uniwersytecie Wrocławskim. Uważny obserwator polskiego sektora bankowego oraz całego obszaru rynku consumer finance.

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Login

Witamy! Zaloguj się na swoje konto

Zapamiętaj mnie Zgubiłeś hasło?

Lost Password