Volkswagen Bank oferuje karty z ikonami motoryzacji

Volkswagen Bank karta płatnicza z garbusem

Volkswagen Bank wprowadził do swojej oferty kolejne wzory kart płatniczych, dzięki czemu karty Visa Business do firmowego rachunku Plus Konto Biznes zyskały nowe wizerunki. Przedstawiają one trzy ponadczasowe ikony motoryzacji.

Od niedawna Volkswagen Bank oferuje swoim klientom nowe wzory kart płatniczych. Chodzi tu o plastiki Visa Business, które wydawane są do rachunku firmowego Plus Konto Biznes. To dobra wiadomość szczególnie dla tych przedsiębiorców, którzy są pasjonatami motoryzacji i cenią sobie zabytkowe samochody. Teraz każde użycie karty płatniczej może wiązać się z powrotem do czasów, gdy po ulicach jeździły garbusy i ogórki.

Nowe grafiki przedstawiają trzy modele Volkswagena:

  • klasycznego garbusa,
  • garbusa w wersji cabrio,
  • ogórka.

Volkswagen Beetle (słynny garbus) produkowany był przez 65 lat. W tym czasie z taśm produkcyjnych zjechało aż 21,5 mln egzemplarzy kultowego pojazdu. Jego klasyczna odmiana cechuje się zaokrągloną linią dachu, od której wywodzi się nazwa “garbus”. Do dziś jeszcze wiele z tych aut można spotkać na zlotach pojazdów zabytkowych. Volkswagen Bank uhonorował także jego bardziej fantazyjną wersję, a zatem garbusa w wersji cabrio (330 tys. wyprodukowanych sztuk).

Trzecim modelem zamieszczonym na karcie jest równie kultowy Volkswagen Bulli, nazywany także “bulikiem” albo “ogórkiem”. 70 lat od wyprodukowania pierwszego modelu z taśm produkcyjnych firmy z Wolfsburga nadal zjeżdżają kolejne egzemplarze ponadczasowego “ogórka”. Z kolei dla minimalistów Volkswagen Bank wprowadził także czwarty wzór graficzny. Utrzymany jest w stonowanej kolorystyce, wzbogaconej o białe logo marki. Design ten świetnie trafia w gust jej zagorzałych wielbicieli.

Plus Konto Biznes karta z garbusem

Karty płatnicze do rachunku Plus Konto Biznes

Karty debetowe Visa Business z nowymi wzorami graficznymi zapewniają te same możliwości, co dotychczasowe plastiki. Można nimi płacić zbliżeniowo, robić zakupy w Internecie czy wypłacać gotówkę z bankomatu lub terminala POS w ramach Visa Cash Back. Oczywiście funkcja płatności zbliżeniowych może zostać wyłączona, jeśli użytkownik nie jest przekonany do tej formy regulowania transakcji.

Karty cieszące oko wizerunkami ikon motoryzacji mogą trafić nie tylko do przedsiębiorców, ale także do ich pracowników. Do każdego konta albo subkonta można bowiem otrzymać plastik dedykowany specjalnie dla nich. Z pomocą takiej karty można zmienić PIN w bankomacie oraz sprawdzić dostępne na rachunku środki.

Dla klientów firmowego Plus Konta Biznes szeroka funkcjonalność kart to oczywistość. Volkswagen Bank zadbał jednak o coś więcej – sprawił, że od teraz każde użycie karty stanie się przyjemnym, estetycznym doznaniem. Tym samym łączymy finanse z pozytywnymi emocjami i dajemy wyraz naszej miłości do klasycznej motoryzacji

– podkreśla Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank.
Plus Konto Biznes karta z ogórkiem

Należy Ci się wsparcie

Klienci posiadający w Volkswagen Bank konta firmowe i karty Visa Business mogą liczyć na dodatkową pomoc w ramach promocji, którą od listopada 2020 roku prowadzimy we współpracy z Visa i Vindicat pod hasłem „Należy ci się wsparcie”. Otrzymują bezpłatny dostęp do usług umożliwiających automatyczną windykację niezapłaconych faktur, bazy wiedzy i giełdy długów. Dbając o bezpieczeństwo płatności użytkownicy naszych kart mogą również zdefiniować odrębne dzienne limity transakcji, a ich wszystkie transakcje e-commerce są zabezpieczone 3D Secure

– wyjaśnia Daria Pawęda z Volkswagen Bank.
Plus Konto Biznes karta z logiem

Już teraz nowi biznesowi klienci Volkswagen Banku mogą otrzymać karty z wizerunkami prawdziwych ikon motoryzacji zupełnie bezpłatnie. Z kolei fani kultowych pojazdów, którzy posiadają już karty do rachunku Plus Konto Biznes, mogą wymienić je na te z nowym wizerunkiem. Koszt takiej zamiany to 15 zł.

 

Martyna Sarniak142 Posts

Redaktor serwisów Loan Magazine oraz Banking Magazine, z którymi związana jest od 2013 roku. Absolwentka kierunku publikowanie cyfrowe i sieciowe na Uniwersytecie Wrocławskim. Uważny obserwator polskiego sektora bankowego oraz całego obszaru rynku consumer finance.

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Login

Witamy! Zaloguj się na swoje konto

Zapamiętaj mnie Zgubiłeś hasło?

Lost Password