Blue Media to znany i lubiany dostawca płatności online w Polsce. Choć posiada ugruntowaną pozycję na rynku, nie zamierza spoczywać na laurach. Marka właśnie nawiązała strategiczne partnerstwo z londyńskim inwestorem – Pollen Street Capital.
Pollen Street Capital to marka, która funkcjonuje na londyńskim rynku usług finansowych i biznesowych. Teraz dokona strategicznej inwestycji w rozwój Blue Media. Celem nawiązanej współpracy jest przyspieszenie realizacji planów Blue Media, które dotyczą dalszego rozwoju na europejskim sektorze płatności.
Cieszymy się ze współpracy z Pollen Street. To wysoko ceniony inwestor z imponująca historią wspierania swoich spółek portfelowych w osiąganiu szybkiego wzrostu. Dzięki wspólnej bliskiej pracy z zespołem Pollen Street przekonaliśmy się, że mamy wspólną wizję tego, w jaki sposób możemy wykorzystać ogromne możliwości w obszarze płatności online w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i poza nim. Mamy nadzieję wspólnie zrealizować nasze ambitne plany.
– podkreślają założyciele spółki: Andrzej Anton i Konrad Kucharski.
Blue Media stawia na rozwój
Blue Media to marka, która przetarła szlaki na rynku płatności w Polsce. To właśnie jej działalność zapewniła setkom Polaków dostęp do całego wachlarza usług finansowych. Są one przeznaczone zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych.
Blue Media obsługuje w tej chwili ponad 13 tys. aktywnych sprzedawców sektora e-commerce. Specjaliści przewidują, że w tym roku przetworzy transakcje o łącznej wartości ponad 6 mld euro. Z usług aplikacji Autopay korzysta natomiast już niemal milion użytkowników.
Teraz Blue Media skorzysta z kapitału Pollen Street, aby przyspieszyć swój rozwój w e-commerce oraz w sektorze płatności mobilnych. Równocześnie posłuży się także know-how londyńskiego inwestora, żeby osiągnąć pozycję europejskiego lidera płatności online.
Byliśmy pod wrażeniem tego, co Andrzej i Konrad zdołali osiągnąć od momentu powstania Blue Media, a także ich śmiałych planów na przyszłość. Wraz ze swoim zespołem stworzyli nastawioną na wspieranie przedsiębiorczości, innowacyjną firmę, o fantastycznej kulturze. Podzielamy ich entuzjazm dotyczący perspektyw realizacji szerokiego wachlarza możliwości stojących przed grupą.
– mówi Lindsey McMurray, Partner Zarządzający Pollen Street.
Aby doszło do tej transakcji, konieczne jest zdobycie odpowiednich zgód regulatorów, a także spełnienie wszelkich innych warunków, którymi obwarowane są tego typu umowy. Finalizacja tego przedsięwzięcia jest przewidywana na pierwszą połowę 2022 r.