Blue Media i Pollen Street nawiązują partnerstwo

Blue Media Pollen Street uścisk rąk

Blue Media to znany i lubiany dostawca płatności online w Polsce. Choć posiada ugruntowaną pozycję na rynku, nie zamierza spoczywać na laurach. Marka właśnie nawiązała strategiczne partnerstwo z londyńskim inwestorem – Pollen Street Capital.

Pollen Street Capital to marka, która funkcjonuje na londyńskim rynku usług finansowych i biznesowych. Teraz dokona strategicznej inwestycji w rozwój Blue Media. Celem nawiązanej współpracy jest przyspieszenie realizacji planów Blue Media, które dotyczą dalszego rozwoju na europejskim sektorze płatności.

Cieszymy się ze współpracy z Pollen Street. To wysoko ceniony inwestor z imponująca historią wspierania swoich spółek portfelowych w osiąganiu szybkiego wzrostu. Dzięki wspólnej bliskiej pracy z zespołem Pollen Street przekonaliśmy się, że mamy wspólną wizję tego, w jaki sposób możemy wykorzystać ogromne możliwości w obszarze płatności online w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i poza nim. Mamy nadzieję wspólnie zrealizować nasze ambitne plany.

– podkreślają założyciele spółki: Andrzej Anton i Konrad Kucharski.

Blue Media stawia na rozwój

Blue Media to marka, która przetarła szlaki na rynku płatności w Polsce. To właśnie jej działalność zapewniła setkom Polaków dostęp do całego wachlarza usług finansowych. Są one przeznaczone zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych.

Blue Media obsługuje w tej chwili ponad 13 tys. aktywnych sprzedawców sektora e-commerce. Specjaliści przewidują, że w tym roku przetworzy transakcje o łącznej wartości ponad 6 mld euro. Z usług aplikacji Autopay korzysta natomiast już niemal milion użytkowników.

Teraz Blue Media skorzysta z kapitału Pollen Street, aby przyspieszyć swój rozwój w e-commerce oraz w sektorze płatności mobilnych. Równocześnie posłuży się także know-how londyńskiego inwestora, żeby osiągnąć pozycję europejskiego lidera płatności online.

Byliśmy pod wrażeniem tego, co Andrzej i Konrad zdołali osiągnąć od momentu powstania Blue Media, a także ich śmiałych planów na przyszłość. Wraz ze swoim zespołem stworzyli nastawioną na wspieranie przedsiębiorczości, innowacyjną firmę, o fantastycznej kulturze. Podzielamy ich entuzjazm dotyczący perspektyw realizacji szerokiego wachlarza możliwości stojących przed grupą.

– mówi Lindsey McMurray, Partner Zarządzający Pollen Street.

Aby doszło do tej transakcji, konieczne jest zdobycie odpowiednich zgód regulatorów, a także spełnienie wszelkich innych warunków, którymi obwarowane są tego typu umowy. Finalizacja tego przedsięwzięcia jest przewidywana na pierwszą połowę 2022 r.

 

Martyna Sarniak202 Posts

Redaktor serwisów Loan Magazine oraz Banking Magazine, z którymi związana jest od 2013 roku. Absolwentka kierunku publikowanie cyfrowe i sieciowe na Uniwersytecie Wrocławskim. Uważny obserwator polskiego sektora bankowego oraz całego obszaru rynku consumer finance.

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Login

Witamy! Zaloguj się na swoje konto

Zapamiętaj mnie Zgubiłeś hasło?

Lost Password