Rekordowy wynik goodie cashback

wykres rosnący w górę

W marcu 2021 r. użytkownicy programu goodie dokonali transakcji o wartości blisko 57,7 mln zł. Tym samym odnotowano rekordowy wynik goodie cashback.

Już w pierwszym kwartale 2021 r. można było zaobserwować gwałtowny wzrost popularności programu goodie cashback. W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2021 r. użytkownikom udało się dokonać transakcji o łącznej wartości ponad 136 mln. Zyskali przy tym łącznie ponad 3,2 mln zł cashbacku. Rekordowy wynik goodie cashback odnotowano w marcu, gdy wartość naliczonego cashbacku sięgnęła ponad 1,3 mln zł. To aż trzykrotny wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

Bardzo nas cieszy stale rosnąca liczba i aktywność użytkowników programu goodie cashback. W 1 kwartale br. z programu korzystało dwukrotnie więcej użytkowników niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Coraz więcej osób przekonuje się, jak łatwo można oszczędzać podczas codziennych zakupów online oraz korzystać z efektu synergii, łącząc zniżki oferowane przez sklepy internetowe ze zwrotem części wydanych pieniędzy, który można uzyskać dzięki goodie

– mówi Wojciech Grudzień, Prezes Millennium Goodie.

Jak sięgnąć po cashback?

Aby dołączyć do programu goodie cashback, należy pobrać na swój telefon aplikację goodie. Następnie trzeba wypełnić krótki formularz rejestracyjny (można tego dokonać także na stronie internetowej programu). Do skorzystania z promocyjnej oferty wystarczy tylko wybrać sklep internetowy oznaczony znaczkiem cashback, a następnie przy pomocy linku goodie przejść do witryny. W ciągu jednego dnia roboczego od sfinalizowania transakcji na koncie goodie zaksięgowana zostanie kwota naliczonego cashbacku, która może wynosić od kilku do nawet kilkudziesięciu procent całej płatności. Pierwotnie każda transakcja będzie miała status „Oczekujący”, bowiem niezbędne jest jeszcze jej zatwierdzenie przez sklep.

Po zebraniu 21 zł środki można przelać na dowolne konto bankowe w naszym kraju. Warto zaznaczyć, że cashback naliczany jest zarówno od zakupu produktów i usług w regularnych cenach, jak również od zakupów w cenach promocyjnych. Usługa łączy się także z atrakcyjnymi rabatami i zniżkami, które dostępne są wyłącznie dla użytkowników platformy goodie.

Aktywnie promujemy usługę cashback, docierając do szerokiego grona odbiorców. Informacja o niej pojawiła się np. w ostatniej reklamie telewizyjnej Banku Millennium

– mówi Wojciech Grudzień, Prezes Millennium Goodie.
 

Martyna Sarniak142 Posts

Redaktor serwisów Loan Magazine oraz Banking Magazine, z którymi związana jest od 2013 roku. Absolwentka kierunku publikowanie cyfrowe i sieciowe na Uniwersytecie Wrocławskim. Uważny obserwator polskiego sektora bankowego oraz całego obszaru rynku consumer finance.

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Login

Witamy! Zaloguj się na swoje konto

Zapamiętaj mnie Zgubiłeś hasło?

Lost Password