Od początku roku z rozwiązań oferowanych przez Blue Media i Autopay skorzystała rekordowa liczba klientów. Każdego miesiąca było to aż 10 milionów osób. To kolejny krok popularnych marek w budowaniu pozycji istotnego gracza europejskiego rynku płatniczego.
Blue Media i Autopay oferują rozwiązania płatnicze i weryfikacyjne, a także specjalny system do płacenia za autostrady. W marcu liczba użytkowników tego systemu sięgnęła 1,2 mln. Oznacza to, że Blue Media i Autopay wspólnie każdego miesiąca obsługują ponad 10 mln klientów.
Liczba klientów korzystających na co dzień z naszych rozwiązań płatniczych rośnie dynamicznie od dłuższego czasu. Jesteśmy na dobrej drodze, by stać się kluczowym europejskim graczem na rynku płatności online. Jestem dumny z całego zespołu, że w tak niesprzyjających okolicznościach zewnętrznych udaje nam się osiągać biznesowe cele
– mówi Andrzej Antoń, współzałożyciel i prezes Blue Media.
Blue Media i Autopay – co mają w ofercie?
Blue Media oferuje usługi, które usprawniają proces weryfikacji. Dzięki nim możliwe jest na przykład zdalne potwierdzenie tożsamości klienta czy autoryzowanie transakcji. W swojej ofercie marka posiada także produkty i usługi, których celem jest usprawnienie codziennych czynności, np. w zakresie:
- płacenia rachunków,
- doładowania telefonu,
- wykonania ekspresowego przelewu,
- zrobienia zakupów przez internet.
Autopay natomiast to kompleksowy system, który zapewnia możliwość automatycznego opłacania przejazdów autostradami i innymi polskimi drogami szybkiego ruchu. Za jego pośrednictwem można równocześnie opłacić swój postój na niektórych parkingach, a także pokryć koszt mycia auta nawet na kilkuset myjniach w Polsce.
Pod koniec ubiegłego roku spółka Blue Media nawiązała strategiczne partnerstwo z Pollen Street Capital. To inwestor z Londynu, który operuje w sektorze usług finansowych i biznesowych. Celem nawiązanej współpracy jest przyspieszenie tempa ekspansji w europejskim sektorze płatności.