Comperia.pl i Inbank zacieśniają współpracę. Produkty finansowe Inbanku niedługo pojawią się na platformie motoryzacyjnej OTOMOTO, której głównym pośrednikiem jest właśnie Comperia.
Polska branża fintech może pochwalić się kolejną dużą współpracą, bowiem Comperia.pl oraz Inbank podjęły decyzję o zacieśnieniu relacji. Do tej pory produkty finansowe Inbanku były dostępne na istniejącej od 2018 roku platformie ComperiaRaty. Za jej powstaniem stoi idea dopasowywania kredytów lub pożyczek do sytuacji finansowej konsumentów, jednak już niebawem oferta ComperiaRaty ma zostać poszerzona także o płatności odroczone.
Od kilku lat Comperia.pl coraz mocniej działa na rynku fintech, rozwijając swoją działalność przede wszystkim w sektorze e-commerce. Marka cały czas rozbudowuje swoją ofertę produktową i inwestuje w innowacyjne usługi finansowe. Założona 14 lat temu pierwsza polska porównywarka finansowa coraz chętniej nawiązuje także współpracę z instytucjami działającymi na rynku finansowym.
Cieszymy się z pozyskiwania kolejnych partnerów, co daje nam możliwość oferowania finansowania szytego na miarę dla naszych klientów. Dzięki współpracy z Kliniki.pl docieramy z unikalną ofertą – raty 0% do klientów przychodni i punktów medycznych, z OTOMOTO – do osób poszukujących finansowania na samochód. Wkrótce ogłosimy współpracę z kolejnymi podmiotami e-commerce
– mówi Paweł Szukalski, członek zarządu Comperia.pl SA.
Comperia.pl i Inbank zacieśniają współpracę
Teraz do grona najnowszych partnerów Comperii dołączył Inbank. Marki wspólnie zaoferują finansowanie zarówno klientom platformy ComperiaRaty, jak również użytkownikom platformy motoryzacyjnej OTOMOTO. Produkty finansowe banku działającego na ośmiu europejskich rynkach są już dostępne na platformie Comperii. Niebawem pojawią się również na OTOMOTO, którego wyłącznym pośrednikiem jest właśnie Comperia.pl.
Możemy zaoferować polskim konsumentom najszybszy, 100-procentowo cyfrowy i bardzo prosty proces ratalny, który zajmuje tylko kilka minut. Dzięki współpracy z Grupą Comperia jesteśmy w stanie pokazać nasze zalety znacznie szerszej grupie konsumentów
– mówi Tomasz Rzeski, dyrektor ds. sprzedaży polskiego oddziały Inbank SA.