Na początku kwietnia ruszyła nowa kampania promująca metodę płatności P24NOW. Za wprowadzenie na rynek tej innowacyjnej usługi odpowiada popularny serwis Przelewy24 oraz Santander Consumer Bank.
Internetowa kampania promująca nową metodę płatności ruszyła już 6 kwietnia. Obecnie została wzbogacona także o spot, który od 19 kwietnia emitowany jest w wybranych stacjach telewizyjnych.
W naszych filmowych historiach chcemy pokazać, jak łatwe i bezpieczne jest realizowanie zakupów przy użyciu P24NOW. Jest to metoda płatności „trzy w jednym” – limit odnawialny aż do 10 000 zł, płatność odroczona do 54 dni oraz korzystne raty. Limit można otrzymać online, bez wychodzenia z domu. Co ważne, klient każdorazowo sam wybiera, czy chce skorzystać z rat, czy zapłacić później
– mówi Jacek Kinecki CCO Przelewy24.
P24NOW – Historie rodzinne
Kampania telewizyjna P24NOW ruszyła pod nazwą „P24NOW – Historie rodzinne”. Można na nią trafić na antenie TVN-u i Polsatu, a także w wybranych kanałach tematycznych, które należą do tych stacji. Kampania składa się z pięciu krótkich opowieści, które przedstawiają sytuacje z codziennego życia bohaterów – Oli i Tomka, a także ich rodzin. Sytuacje te dotyczą zakupów online. Spoty mają podkreślać ciągłą dostępność funduszy zgromadzonych w wirtualnym portfelu, którą zapewnia właśnie P24NOW. Dzięki niej poszukiwacze cenowych okazji mają możliwość skorzystania z wielu atrakcyjnych rabatów czy promocji.
W reklamie telewizyjnej podkreślona została jeszcze jedna ważna funkcjonalność limitu P24NOW, czyli fakt, że można korzystać z niego w różnych sklepach współpracujących z serwisem Przelewy24. Klienci raz wnioskują o limit, a następnie mogą wybierać spośród szerokiej gamy kategorii produktów. Aktualna lista sklepów dostępna jest na dedykowanej stronie p24now.pl
– dodaje Jacek Kinecki.
Gdzie można obejrzeć spoty?
Cztery spoty opublikowane zostaną wyłącznie w digitalu. Już w tej chwili na YouTube oraz na dedykowanej stronie innowacyjnej metody płatności można obejrzeć dwa wcześniejsze filmiki – „Bratanicę” oraz „Niespodziankę od dziadków”. Poznajemy w nich rodziców Tomka, którzy jako seniorzy także cieszą się korzyściami płynącymi z nowego rozwiązania. W ten sposób serwis Przelewy24 podkreślają, że usługa jest przeznaczona dla wszystkich.
Kampania P24NOW jest pierwszą tak dużą kampanią serwisu Przelewy24. Płatności internetowe upowszechniają się wśród różnych grup odbiorców. Z tego względu zdecydowaliśmy się na połączenie działań w digitalu i mediach tradycyjnych. Spot promujący P24NOW będzie emitowany w wybranych stacjach telewizyjnych od 19 kwietnia do 9 maja
– mówi Magdalena Grablewska Marketing Manager serwisu Przelewy24.
W tym miejscu warto podkreślić, że kampania inspiruje się estetyką filmów Wesa Andersona. Oznacza to, że w nieco przerysowany sposób łączy obraz z animacją. Poza tym występują w niej odważne barwy oraz wyraziści bohaterowie. Również sposób komunikacji głównych bohaterów jest nietypowy. Posługują się wpadającymi w ucho rymowankami, które podkreślają najważniejsze zalety nowej usługi.