Nowość w ofercie Twisto – jednorazowa karta ratalna

jednorazowa karta ratalna zdjęcie

Marka oferująca płatności odroczone jako pierwsza w naszym kraju wprowadza do swojej oferty jednorazową kartę ratalną. Jednorazowa karta ratalna od Twisto będzie dostępna dla zarejestrowanych użytkowników, którym przyznano limit ratalny. W tej chwili jego średnia wartość wynosi 6,8 tys. zł.

Twisto to jeden z najszybciej rozwijających się fintechów na polskim rynku. W swojej ofercie ma odroczone płatności online oraz offline. Marka stawia jednak na pionierskie rozwiązania i poszerza wachlarz oferowanych usług o innowacyjne narzędzie. Jednorazowa karta ratalna to produkt finansowy przeznaczony dla klientów, którzy cenią sobie wygodę i brak formalności. Z jego pomocą bez trudu pokryją koszt zakupów w sklepach – zarówno tych stacjonarnych, jak również internetowych.

Jednorazowa karta ratalna – jak to działa?

Jednorazowa karta ratalna może zostać utworzona bezpośrednio z poziomu aplikacji. Dzięki temu klient zaledwie dzięki kilku kliknięciom otrzymuje dostęp do wygodnych płatności rozłożonych na raty. Aby stworzyć jednorazową kartę ratalną, należy wskazać maksymalną kwotę planowanych zakupów. Następnie konieczne jest określenie liczby miesięcznych rat. Spłatę środków można rozłożyć na okres od 3 do 12 miesięcy. Warto jednak podkreślić, że ostateczna wysokość limitu ratalnego jest ustalana indywidualnie dla każdego klienta. Aktualnie wynosi średnio 6,8 tys. zł.

Jednorazowa karta ratalna idealnie uzupełnia portfolio naszych produktów. O ile Twisto Raty są dostępne dla klientów po zakupie, o tyle w przypadku jednorazowej karty ratalnej można przygotować cały proces z wyprzedzeniem. To zupełnie nowe doświadczenie w porównaniu z tradycyjnymi ratami w punkcie sprzedaży. Klient o wszystkim decyduje sam, przez aplikację, bez formalności, a po zakupie płatność dzieli się na raty automatycznie

– mówi Adam Miziołek, country manager Twisto w Polsce.

Jeszcze przed rozpoczęciem zakupów – na etapie tworzenia karty – klient poznaje całkowity koszt zakupu na raty. Zaczyna się on od 0 zł, bowiem jednorazowa karta ratalna może zostać połączona z usługą „Podziel na 3”, która umożliwia całkowicie bezpłatne rozbicie zakupów na 3 raty.

Wystarczy, że klient wybierze opcję rozłożenia zakupu na 3 raty, tworząc kartę, a następnie wejdzie na stronę sklepu partnerskiego z sekcji “Zakupy” w aplikacji Twisto. Po poprawnym przejściu procesu użytkownik nie poniesie kosztów rozłożenia płatności na raty

– dodaje Adam Miziołek.

Plastik w wersji elektronicznej

Najnowszy produkt finansowy Twisto dostępny jest jedynie w wersji wirtualnej. Dzięki temu karta nie może zostać klientowi skradziona, nie da się jej również zgubić. Elektroniczny „plastik” ważny jest przez 30 dni od daty wydania, jednak klient w dowolnej chwili może go dezaktywować.

Warto podkreślić, że transakcje wykonywane za pomocą tego typu kart są uznawane za najbezpieczniejsze na rynku. To dlatego, że za każdym razem karta posiada nowy numer. Na co dzień jednak jednorazowa wirtualna karta od Twisto działa na takiej samej zasadzie, jak zwykłe karty płatnicze. W przypadku zakupów w sklepach internetowych wystarczy po prostu wpisać jej dane w formularz. Z kolei w sklepach stacjonarnych można płacić za pomocą portfeli Google Pay oraz Apple Pay.

Nowa usługa zostanie doceniona szczególnie przez klientów, którzy chcą dokonać większego zakupy, ale nie mają wystarczającej kwoty na miesięcznym limicie. Jeżeli ktoś chce zarezerwować wakacje, które kosztują 6 tys. zł, ale na jego limicie jest kwota 4 tys. zł, to może utworzyć kartę ratalną, która jest powiązana z limitem ratalnym i bez problemu dokonać transakcji. – mówi Adam Miziołek. Jednorazowa karta ratalna to zupełna nowość w Polsce, jak i w Czechach. Cieszymy się, że jesteśmy pionierami na tych rynkach. Dzięki karcie klienci mają pełną kontrolę nad tym, ile pieniędzy wydają, jak długo spłacają i ile ich to kosztuje

– dodaje.
 

Martyna Sarniak202 Posts

Redaktor serwisów Loan Magazine oraz Banking Magazine, z którymi związana jest od 2013 roku. Absolwentka kierunku publikowanie cyfrowe i sieciowe na Uniwersytecie Wrocławskim. Uważny obserwator polskiego sektora bankowego oraz całego obszaru rynku consumer finance.

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Login

Witamy! Zaloguj się na swoje konto

Zapamiętaj mnie Zgubiłeś hasło?

Lost Password