Twisto umożliwi płatności odroczone przez PayU

Twisto PayU baner

Twisto rozpoczął współpracę z PayU, wiodącym operatorem płatności internetowych w Polsce. Dzięki temu klienci tysięcy sklepów internetowych wykorzystujących system PayU będą teraz mogli korzystać z płatności odroczonych Twisto.

Twisto to marka działająca na rynku nowoczesnych narzędzi finansowych, która oferuje odroczone płatności. PayU natomiast to gracz, którego nie trzeba nikomu przedstawiać. Wiodący operator płatności internetowych może pochwalić się współpracą z najbardziej rozpoznawalnymi firmami polskiego sektora e-commerce. Teraz te dwie innowacyjne marki zawarły umowę w sprawie współpracy. W ramach ich kooperacji w ciągu najbliższych tygodni na platformie PayU Płacę Później pojawi się możliwość korzystania z płatności odroczonych. Tym samym rozwiązanie to stanie się dostępne dla tysięcy sklepów internetowych, które wykorzystują system PayU. Dzięki niemu konsumenci zyskają szansę wydłużenia terminu płatności za swoje zakupy nawet do 45 dni.

Wdrożenie Twisto do portfela metod płatności oferowanych przez PayU jest wynikiem konsekwentnej realizacji naszej strategii rozwoju portfolia produktów z zakresu consumer finance, oferowanych we współpracy zarówno z partnerami bankowymi, jak i najlepszymi na rynku fintechami. Jest to uzupełnienie naszej oferty dla merchantów oraz naszych wspólnych klientów, czyli kupujących, których w każdym miesiącu jest kilka milionów. Wspólnie z Twisto pracujemy nad tym, aby udostępnić płatności odroczone naszym sklepom partnerskim w ciągu najbliższych tygodni  

– mówi Martyna Szczepaniak, Head of Consumer Credit w PayU.

Umocnienie współpracy

Wdrożenie odroczonych płatności przez PayU to efekt poszerzenia realizowanej dotąd współpracy Twisto i PayU. Już w lutym ubiegłego roku operator płatności internetowych wprowadził do katalogu usług świadczonych na terytorium Czech Twisto jako opcję płatności podczas zakupów w sieci. 

Kolejny etap współpracy z PayU to bardzo ważny krok w budowaniu przez Twisto pozycji lidera odroczonych płatności w Polsce i regionie CE. Dlatego jesteśmy idealnym rozwiązaniem także dla sklepów, które planują międzynarodową ekspansję. Istotnie powiększamy bazę sklepów partnerskich, stając się numerem jeden pod względem liczby sklepów akceptantów na naszym rynku

– mówi Adam Miziołek, country manager Twisto.

Nawiązanie współpracy z PayU to dobra wiadomość również dla sprzedających – uzyskają oni proste narzędzie m.in. do powiększania koszyka zakupowego klienta, który będzie mógł pozwolić sobie na droższe zakupy. Tym samym zmniejszy się liczba osób rezygnujących z finalizacji zamówienia ze względu na ograniczenia finansowe

– dodaje Adam Miziołek, z Twisto.

Korzyści dla nabywców

43 proc. respondentów biorących udział w badaniu „Gemius 2020” zadeklarowało, że odstępują od zakupu przez Internet, ponieważ nie są w stanie fizycznie obejrzeć towaru i ocenić go. Z kolei najczęściej spotykaną przyczyną porzucania napełnionych koszyków w sklepach internetowych jest niewypłacalność klientów w momencie zakupu. Naprzeciw tym problemom wychodzą odroczone płatności Twisto. Zapewniają przejrzysty i dopasowany do indywidualnych potrzeb system zarządzania spłatą zadłużenia. Dzięki temu rozwiązaniu klient może całkowicie bezpłatnie odroczyć płatność o 21 dni bez konieczności rejestracji. Możliwe jest również przedłużenie terminu spłaty aż do 45 dni po rejestracji, a także rozłożenie płatności na raty.

Kupujący, który potrzebuje więcej czasu na zapłatę za zakup, otrzymuje propozycję rejestracji w aplikacji mobilnej Twisto, a co za tym idzie możliwość bezpłatnego przesunięcia płatności na następny miesiąc lub (jeśli kwota transakcji przekracza 200 zł) rozłożenia zakupu na nawet 12 rat przez aplikację

– mówi Adam Miziołek, z Twisto.

Korzyści dla sprzedawców 

Odroczone płatności niosą wiele korzyści również dla sprzedawców. Przede wszystkim dzięki możliwości odroczenia terminu zapłaty konsumenci kupują więcej. Doświadczenie Twisto pokazuje, że klienci korzystający z metody „Kup teraz, zapłać potem” skłonni są zamawiać o 20 proc. więcej produktów niż przy klasycznych metodach płatności.

Dane Twisto wskazują również, że odroczenie zapłaty za zakupione towary wpływa na zwiększenie konwersji o około 12 proc. Klientom niezdecydowanym łatwiej jest bowiem podjąć decyzję o zakupie, gdy mogą sprawdzić produkt, zanim za niego zapłacą. Ponadto pozytywne doświadczenia dotyczące zakupu i ułatwienie procesu finalizowania transakcji wpływają dodatnio na zwiększenie lojalności kupujących, a tym samym na zwiększenie ilości zamówień w danym sklepie. Warto również wspomnieć, że chociaż klient odracza płatność za zakupiony towar, to sklep otrzymuje należność już w następnym dniu roboczym. Całość kosztów zakupu pokrywa Twisto. 

Oznacza to, że produkt może zostać wysłany od razu, a sprzedawca nie musi czekać na opłacenie zamówienia przez kupującego

– mówi Adam Miziołek z Twisto.

Dziś odroczenie płatności Twisto możliwe jest w około 4 tys. sklepów na terytorium Polski i Czech. Przewiduje się, że podjęcie współpracy z PayU spowoduje kilkudziesięciokrotny wzrost liczby sklepów korzystających z usług oferowanych przez Twisto.

 

Martyna Sarniak160 Posts

Redaktor serwisów Loan Magazine oraz Banking Magazine, z którymi związana jest od 2013 roku. Absolwentka kierunku publikowanie cyfrowe i sieciowe na Uniwersytecie Wrocławskim. Uważny obserwator polskiego sektora bankowego oraz całego obszaru rynku consumer finance.

1 komentarz

  • Moloh Reply

    11 lutego, 2021 to 00:33

    To Twisto to chyba drogie rozwiązanie? tak czytałem gdzieś w opiniach. Będę wdzięczny za jakieś informacje w tym temacie.

     

Zostaw komentarz

Login

Witamy! Zaloguj się na swoje konto

Zapamiętaj mnie Zgubiłeś hasło?

Lost Password