18 września we wrocławskim Parku Szczytnickim odbył się Ale!Bieg. To wydarzenie charytatywne, którego Głównym Sponsorem była firma Alektum Group, a partnerem medialnym był właśnie Banking Magazine. Środki zebrane w trakcie sportowej rywalizacji zasiliły konto Fundacji Pomocy Zwierzętom Matuzalki.
Fundacja Pomocy Zwierzętom Matuzalki to miejsce, w którym przebywa 40 starszych i schorowanych psów. To przede wszystkim zwierzęta po przejściach – głuche, niewidome, bez ucha czy łapki. Psiaki zostały uratowane przez bezdomnością, a czasem odebrane z rąk osób, które nigdy nie powinny mieć zwierząt. Pomimo swoich doświadczeń, psy te nadal kochają człowieka i lgną do niego.
Ale!Bieg został zorganizowany właśnie po to, żeby pomóc w utrzymaniu miejsca zapewniającego opiekę wielu schorowanym psiakom. Serwis Banking Magazine, któremu zawsze bliski był los potrzebujących zwierzaków, został partnerem medialnym wydarzenia. Z kolei głównym jego sponsorem została firma Alektum Group, która pokryła wszelkie koszty organizacyjne biegu. Dzięki temu wszystkie zebrane środki mogły zasilić konto Fundacji Pomocy Zwierzętom Matuzalki.
Bieg dla czworonożnych
Uczestnicy Ale!Biegu mieli do wyboru dwie trasy: 5 lub 10 km. Wydarzenie okazało się ogromnym sukcesem i zgromadziło prawdziwe tłumy. W ten sposób Wrocławianie pokazali, że los skrzywdzonych czworonogów nie jest im obojętny. W Ale!Biegu wzięła udział także liczna grupa pracowników BNY Mellon.
W trakcie imprezy udało się zebrać aż 17 068,89 zł, które teraz wesprą właścicieli Fundacji w codziennych wydatkach. Zostaną przeznaczone na pokrycie potrzeb Matuzalków, np. w zakresie zakupu karmy, leków czy zapewnienia zwierzakom fachowej opieki weterynaryjnej.