Terminale płatnicze już z opcją odroczonych płatności

terminal PayTel baner

Pod koniec września popularny dostawca usług płatniczych zaprezentował nowe rozwiązania w zakresie innowacyjnych płatności. PayTel przedstawił światu terminal SmartPOS NexGo N3, który dzięki współpracy z Revo Technologies umożliwia odroczone płatności.

Nowy terminal od PayTel to rozwiązanie, które zapewnia merchantom szereg udogodnień. Urządzenie dla większej wygody zostało wyposażone m.in. w duży ekran. Oparte jest także o system Android, aby ułatwić codzienne korzystanie z licznych aplikacji.

BNPL bezpośrednio z terminala

Odroczone płatności to jedno z pierwszych udogodnień, które PayTel udostępnił użytkownikom swojego nowego urządzenia. Możliwość skorzystania z tego rozwiązania wynika ze współpracy ze spółką Revo Technologies, która jako jedna z pierwszych podmiotów rynku BNPL umożliwiła odroczone płatności także w stacjonarnych punktach sprzedaży. Usługa ta została nazwana „Mokka” i zapewnia sklepom korzystającym z nowego terminala możliwość oferowania odroczonych płatności bez żadnych dodatkowych formalności.

PayTel to lider polskiego rynku terminalowego, natomiast oferowany przez spółkę SmartPOS NexGo N3 to najbardziej innowacyjne narzędzie tego typu. Jego duży wyświetlacz pozwala na korzystanie z licznych aplikacji w sposób intuicyjny i wygodny. Specjaliści marki podkreślają, że wprowadzenie na rynek nowego urządzenia ma zapewniać nieznaną do tej pory jakość w zakresie procesu obsługi klienta stacjonarnych sieci sprzedażowych. Według nich w przyszłości to wielofunkcyjne urządzenie może przyczynić się do wyeliminowania z obrotu kas fiskalnych.

Obserwujemy rynek płatności i widzimy jak dużą popularnością cieszą się w Polsce płatności odroczone. Ten model jest powszechny w kanale e-commerce, i do dzisiaj nie był dostępny z poziomu terminala w sklepach stacjonarnych. Ta funkcjonalność całkowicie odmienia rolę terminala płatniczego, który dostarcza nowe możliwości naszym Klientom, stając się narzędziem wspierającym sprzedaż. Postawiliśmy na współpracę z Mokka, ze względu na ich duże doświadczenie w obsłudze finansowania zakupów w sklepach stacjonarnych

– powiedział Adam Tencza, Dyrektor Zarządzający w PayTel S.A.

Alternatywa dla kredytów od PayTel

Owoc współpracy PayTel i Mokka zapewnia sprzedawcom i klientom dostęp do innowacyjnego rozwiązania, które może stanowić ciekawą alternatywę np. dla kart kredytowych czy kredytów gotówkowych. Te ostatnie oferowane są bowiem wyłącznie w dużych sieciach sprzedaży, podczas gdy z nowego terminala można z powodzeniem korzystać także w pojedynczych, niewielkich punktach.

Model “Kup teraz, zapłać później” jest wyjątkowo atrakcyjny dla klientów mających pozytywne doświadczenia w kanale e-commerce. W szczególności są to młodzi konsumenci – millenialsi i przedstawiciele pokolenia Z. Oczekują oni szybkich i prostych procesów finansowania, w trakcie dokonywania zakupów w tzw. offline. Dzisiejsze modele bankowe są dla nich nieatrakcyjne ze względu na skomplikowany proces kredytowy

– powiedział Marek Biernacki, CEO Revo Technologies Polska (dostawca usługi Mokka).

Samo rozwiązanie jest korzystnie nie tylko dla klientów, lecz także dla sprzedawców. Firmy, które zdecydują się na używanie terminali PayTel, będą w stanie zaoferować swoim klientom cały szereg metod finansowania. Mogą to być zarówno płatności ratalne, jak również odroczenie płatności na 30 dni. Może się to przyczynić do wzrostu wartości koszyków zakupowych i poprawienia konwersji.

 

Martyna Sarniak193 Posts

Redaktor serwisów Loan Magazine oraz Banking Magazine, z którymi związana jest od 2013 roku. Absolwentka kierunku publikowanie cyfrowe i sieciowe na Uniwersytecie Wrocławskim. Uważny obserwator polskiego sektora bankowego oraz całego obszaru rynku consumer finance.

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Login

Witamy! Zaloguj się na swoje konto

Zapamiętaj mnie Zgubiłeś hasło?

Lost Password