Debiut na polskim rynku: Raiffeisen Digital Bank

Raiffeisen Digital Bank baner

Na polskim rynku pożyczkowym pojawił się kolejny podmiot. To debiut marki należącej do austriackiego Raiffeisen Centrobank AG. Raiffeisen Digital Bank w swojej ofercie posiada pożyczki gotówkowe, które przeznaczone są dla klientów indywidualnych.

Raiffeisen Digital Bank rozpoczyna działalność na polskim rynku pożyczkowym. Podmiot, który należy do Raiffeisen Centrobank AG, będzie oferował swoje usługi za pośrednictwem kanału online. Na razie w jego ofercie znajdą się pożyczki gotówkowe, jednak w przyszłości oferta ma zostać rozszerzona także o inne usługi finansowe.

Sam Raiffeisen Digital Bank nie jest pierwszą instytucją, która w ostatnich miesiącach zadebiutowała w naszym kraju. Niedawno swoją działalność uruchomił także Aion Bank.

Cały proces kredytowy Raiffeisen Digital Banku odbywa się online. Tworząc aplikację, zastosowaliśmy najnowsze rozwiązania technologiczne, ponieważ chcemy by doświadczenie korzystania z niej było możliwie najlepsze. Potrzeby klientów są dla nas najważniejsze – zarówno pod względem wygody, jak i bezpieczeństwa

– mówi Kamil Niewiatowski, Country Manager na Polskę.

Oferta Raiffeisen Digital Bank

Oferta Raiffeisen Digital Banku jeszcze nie jest dostępna. Jednak już teraz chętni mogą zapisywać się na kredyt – można tego dokonać na stronie internetowej marki. Pierwszy produkt finansowy, który udostępniony zostanie na polskim rynku, to pożyczka gotówkowa przeznaczona dla klientów indywidualnych. To zobowiązanie w maksymalnej wysokości do 100 tys. zł, którego okres spłaty wynosi do 60 miesięcy.

Polska jest pierwszym krajem, w którym RCB wprowadza nową cyfrową markę. Połączyliśmy międzynarodowy zespół ekspertów z różnych obszarów bankowości i technologii, którzy zaangażowali się w stworzenie bardzo prostego, bezproblemowego narzędzia bankowości cyfrowej dla polskich klientów. Pierwszą naszą usługą jest kredyt dla klientów indywidualnych, ponieważ z punktu widzenia konsumentów jest to jeden z najbardziej pożądanych produktów bankowych

– powiedział Alexey Kapustin, członek zarządu RCB i Head of Retail.

Z pewnością wielu konsumentom nazwa Raiffeisen wyda się znajoma. I słusznie, bowiem instytucja ta była już obecna na polskim rynku. Działała wówczas pod marką Raiffeisen Polbank. Kilka lat temu – dokładnie w 2018 roku – instytucja została podzielona. Wówczas jej podstawową działalność przejął BNP Paribas Bank.

 

Martyna Sarniak179 Posts

Redaktor serwisów Loan Magazine oraz Banking Magazine, z którymi związana jest od 2013 roku. Absolwentka kierunku publikowanie cyfrowe i sieciowe na Uniwersytecie Wrocławskim. Uważny obserwator polskiego sektora bankowego oraz całego obszaru rynku consumer finance.

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Login

Witamy! Zaloguj się na swoje konto

Zapamiętaj mnie Zgubiłeś hasło?

Lost Password