W dniach 23-24 marca odbędzie się Credit Management Cyber Days 2021. To prestiżowe wydarzenie organizowane przez Polski Związek Zarządzania Wierzytelnościami.
Credit Management Cyber Days 2021 to konferencja, która stanowi kontynuację spotkań utrzymanych w tematyce działalności w sektorze wierzytelności i zarządzania finansami. Wydarzenie to zostało zapoczątkowane przez Polski Związek Zarządzania Wierzytelnościami i jest kultywowane także w trudnych czasach walki z koronawirusem. W dzisiejszym świecie dynamicznie zmieniających się warunków na rynku spotkanie to przyjmie jednak zupełnie nową formę. Możliwość pełnego interaktywnego uczestnictwa zapewni gościom wirtualne centrum targowo-konferencyjne Avatarland.
Avatarland to innowacyjne rozwiązanie, które zapewni gościom konferencji wrażenie pełnego uczestnictwa w spotkaniu. Zagwarantuje im również możliwość bezpośredniej interakcji z otoczeniem i innymi uczestnikami. Będą mogli kontaktować się ze sobą zarówno w publicznej przestrzeni konferencyjnej, jak również w przestrzeni prywatnej. Już w dniach 23-24 marca goście z każdego zakątka globu spotkają się ze sobą w niemal nieograniczonym wirtualnym świecie.
Credit Management Cyber Days 2021 – dlaczego warto?
W czasie Credit Management Cyber Days 2021 goście będą mieli okazję wysłuchać całego szeregu ciekawych prelekcji. Będą one dotyczyły przede wszystkim bieżącej działalności podmiotów na rynku zarządzania finansami oraz wierzytelnościami.
Podczas wydarzenia grono specjalistów omówi wyzwania, z którymi mierzą się właściciele firm w dobie pandemii. Sytuacja polskich przedsiębiorstw zostanie przeanalizowana w odniesieniu do firm z innych regionów świata. Eksperci przedstawią także swoje opinie na temat kierunków działań, które należy podjąć, by wyprowadzić branżę z tej trudnej sytuacji.
Goście spotkania dowiedzą się również:
- Czy zmiana warunków rynkowych otworzyła nowe możliwości przed polskim biznesem?
- Czy w dobie pandemii pojawiły się nowe sposoby prowadzenia biznesu?
- Jak szybko uda się wrócić do tradycyjnych rozwiązań biznesowych?
- Czy pandemia trwale zmieniła warunki prowadzenia działalności?
- Jaki wpływ wywarło ograniczenie kontaktów na relacje wewnątrz i na zewnątrz organizacji?
Wydarzenie zostało zorganizowane z myślą m.in. o przedsiębiorcach i właścicielach firm, a także kadrach zarządzających, przedstawicielach działów finansowych, ubezpieczycielach należności, faktorach, firmach leasingowych, bankach i firmach pożyczkowych oraz wszelkich podmiotach zajmujących się wierzytelnościami.
Rafał Tomkowicz w Radzie programowej CMCD
Jestem bardzo podekscytowany wydarzeniem. Bardzo sceptycznie podchodzę do wszelkiego rodzaju spotkań konferencyjnych w formule online. Gdy tylko otrzymałem zaproszenie do Rady Programowej CMCD i po raz pierwszy zarejestrowałem się na platformie Avatarland – nie mogę doczekać się dnia samej konferencji. Myślę, że jesteśmy świadkami nowego trendu, nadążającego za potrzebami rynku! Wielki szacunek dla organizatorów i mam nadzieję, do zobaczenia z jak największą liczbą uczestników, tego świetnie zapowiadającego się wydarzenia! – Rafał Tomkowicz, Redaktor prowadzący BankingMagazine.pl