BankingMagazine wyróżnił nagrodą Banking Magazine Awards usługę rotacji numeracją od Tide Software jako kompleksowe i efektywne narzędzie do pracy przy wykorzystaniu usług call center.
Wiele firm zadaje sobie pytania:
- Jak dotrzeć do szerszego grona odbiorców?
- Jak zwiększyć efektywność komunikacji z klientem?
To prostsze niż Ci się wydaje!
Usługa rotacji numeracją brzmi tajemniczo, ale działa jako samodzielne rozwiązanie, niezależnie od tego, jakie oprogramowanie i jaki system call center wykorzystujesz w swojej pracy oraz z jakim operatorem współpracujesz.
Ma bardzo wiele możliwości i walorów, w tym:
- Zarządzanie własną numeracją
- Obsługa wszystkich stref numerów stacjonarnych
- Inteligentny mechanizm ustalenia harmonogramu wykonywania połączeń
- Wygodne zarządzanie online
- Zaawansowany moduł raportowania
Rotacja numerami GSM oraz stacjonarnymi z różnymi prefiksami pozwala podnieść efektywność pracy całego call center średnio o 30 punktów procentowych!
Dostępnych jest 19 różnych scenariuszy rotowania numerami, które pozwalają dobrać odpowiedni typ rotacji tak, aby dodzwanialność była jak najwyższa, przy zachowaniu najmniejszego zaangażowania człowieka. W Platformie Tide znajduje się szereg raportów na temat efektywności numerów telefonów i połączeń. Można skorzystać z ustawień dozwolonych progów skuteczności, by w momencie nie osiągnięcia wystarczającego poziomu dodzwanialności, otrzymywać automatyczne alerty. Dzięki stałemu monitoringowi skażonej numeracji nie będziesz wykonywać połączeń z numeru, który znajduje się na tzw. Black List.
Zapoznaj się z możliwościami i doświadczeniem Tide Software. Pobierz raport aby dowiedzieć się więcej usłudze rotacji numeracją.