Toyota Bank

Jak nazwa wskazuje Toyota Bank jest powiązany z marką samochodów Toyota. Jest to pełnoprawny bank i w ofercie znajdziemy wszystkie typowe produkty bankowe. Dodatkowo Toyota Bank wyróżnia się na rynku ofertą finansowania samochodów, taką jak np. leasing konsumencki. Ta instytucja finansowa została utworzona w 2000 roku przez Toyota Motor Corporation i Toyota Financial Services Corporation. Należy do jednej z 30 filii Toyota Financial Services Corporation, ale polski Toyota Bank jako jedyny na świecie działa w formule pełnoprawnego banku. W swojej działalności Toyota Bank kieruje się unikalną filozofią biznesową założyciela Toyoty, Sakichi Toyody.
Toyota Bank – kontakt
Toyota Bank posiada dwa główne numery infolinii. Dzwoniąc na nie można uzyskać pomoc we wszystkich sprawach związanych z tym bankiem. Może to być chęć założenia nowego konta czy zaciągnięcia kredytu, ale też prolongata kredytu lub leasingu. Automatyczny system telefoniczny jest dostępny przez 24 godziny, a doradcy od 8:00 do 20:00 w dni robocze i od 8:00 do 14:00 w soboty. Każdy klient banku otrzymuje indywidualny sześciocyfrowy TeleKod do operacji telefonicznych.
801 900 700 (na koszt dzwoniącego)
+48 22 488 55 50
Aktualne promocje banku Toyota Bank
Najwięcej promocji banku Toyota jest związanych z samochodami. Moto Konto z aplikacją Tankuj Korzyści pozwala na otrzymanie aż 10% zwrotu za paliwo. Wystarczy, że miesięczne saldo depozytów na koncie wynosi 50 tys. złotych, transakcje kartą to 1000 zł miesięcznie, a średnie saldo na rachunku przyjmie wartość 3000 zł. Dodatkowo na Moto Koncie obowiązuje zwrot za zakup nowego lub używanego samochodu marki Toyota i Lexus do kwoty aż 1100 zł.
Kredyty tego banku również są skrojone pod samochody marek Toyota i Lexus. W kredycie na zakup samochodu SMARTPLAN można liczyć na oprocentowanie od 5,49%. Kredyt Standard 50/50 pozwala na zapłacenie zaledwie 50% wartości samochodu. Resztę spłaca się w ciągu roku z oprocentowaniem wynoszącym 0% (RRSO 9,7%).
Kolejne promocje banku także są przeznaczone dla posiadaczy samochodów Toyota. Osoby finansujące zakup Toyoty bądź Lexusa przez Toyota Bank mogą tu otrzymać Moto Lokatę, która pozwala zarobić na kwocie do 50 000 zł nawet 2% w skali roku.
Produkty Toyota Banku
Moto Konto w Toyota Bank
Konto bankowe na którym możemy liczyć na nawet 10% zwrotu za paliwo i 1100 zł zniżki na samochód Toyota lub Lexus. Prowadzenie konta jest całkowicie darmowe, o ile jego średniomiesięczne saldo wynosi co najmniej 1000 zł lub osoba która jest jego posiadaczem spłaca raty finansowania w Toyota Bank lub Toyota Leasing.
Karta kredytowa Toyota Bank
Toyota Bank posiada w ofercie dwa rodzaje kart kredytowych. Są to karta Classic oraz Gold. Obowiązuje na nich okres bezodsetkowy wynoszący aż 56 dni. Posiadacze karty uczestniczą w programie Toyota More, który umożliwia zbieranie punktów i wymienianie ich na przeróżne nagrody. Karta Gold pozwala na dostęp do serwisów assistance Medycznego i Concierge.
Kredyt gotówkowy Toyota Bank
Oprócz kredytów samochodowych Toyota Bank posiada w ofercie również typową pożyczkę. Można ją otrzymać na dowolny cel, maksymalna kwota wynosi 80 000 złotych, a okres spłaty to od 12 do 60 miesięcy. Produkt jest dostępny dla osób współpracujących z bankiem od co najmniej 6 miesięcy.
Toyota Bank – IBAN i SWIFT/BIC
Do wykonania przelewu międzynarodowego konieczne są numery IBAN oraz kod SWIFT/BIC. IBAN przyda się do przelewu SEPA, a SWIFT do ogólnoświatowej identyfikacji instytucji finansowej
PL + numer rachunku na który chcesz wysłać przelew
TOBAPLPWXXX
Podstawowa oferta Toyota Bank
W Toyota Bank posiada wszystkie podstawowe produkty bankowe. W jego ofercie znajdziemy trzy typy kont bankowych, dwóch oszczędnościowych, konta młodzieżowe, pięć różnych lokat, plany oszczędzania oraz oczywiście kredyty i leasingi konsumenckie. Toyota Bank jest całkowicie zinformatyzowany. Wszelkich operacji związanych z kontem, leasingiem czy kredytem dokonamy to z poziomu bankowości internetowej.
Pozostałe usługi Toyota Bank
Działalność Toyota Bank jest znacznie szersza od typowych usług bankowych. Mamy tu możliwość skorzystania z m.in. leasingu konsumenckiego, co stanowi rzadkość na rynku. Oprócz tego w Toyocie dostępne są ubezpieczenia, karty kredytowe czy samochodowy serwis assistance. Zobacz pozostałe usługi banku:
Ubezpieczenia
- Ubezpieczenie spłaty kredytu Premium (CPI), które gwarantuje spłatę od 12 miesięcy rat kredytu do nawet całości kredytu
- Ubezpieczenie wartości fakturowej (GAP) – ubezpieczenie gwarantujące wypłatę dodatkowych środków w przypadku szkody całkowitej – większej od ubezpieczenia OC/AC
Karty kredytowe
- Karta Kredytowa Classic
- Karta Kredytowa Gold
Leasing konsumencki
- Limit kilometrowy do 195 tys. km
- Okres umowy 24, 36 lub 48 miesięcy
- Możliwość wyboru umowy z pełną obsługą serwisową
- Decyzja leasingowa już w godzinę
Podsumowanie oferty Toyota Bank
Toyota Bank na pewno przypadnie do gustu właścicielom marki pojazdów Toyota oraz Lexus, ale również i inni klienci indywidualni powinni docenić ten bank. Warunki darmowości podstawowego konta są niewielkie, a oferta karty kredytowej oraz bankowość internetowa tej instytucji zasługują na duże uznanie. Do banku najbardziej zachęca promocja aż 10% zwrotu za paliwo.
zalety
- Aż do 10% zwrotu za paliwo na Moto Koncie.
- Bankowość internetowa.
- Okres bezodsetkowy na karcie kredytowej wynosi do 56 dni.
- Leasing konsumencki.
- Ubezpieczenie assistance.
- Bezkonkurencyjne kredytu i leasingi samochodowe.
- Młody, szybko rozwijający się bank.
wady
- Brak oferty kredytu gotówkowego dla nowych klientów.
- Mało rozbudowana oferta inwestycyjna.
Gdzie jest Toyota Bank?
Toyota Bank działa nie tylko we własnych placówkach, ale też w salonach dealerów samochodów Toyota. Dzięki temu cały kraj pokrywa stosunkowo gęsta sieć oddziałów banku. Spotkamy je w każdym większym polskim mieście. Główna siedziba banku znajduje się w Warszawie, na ulicy Postępu 18B. Oprócz wizytu u dealera z Toyota Bankiem można skontaktować się przez serwis telefoniczny i kontakt na stronie banku. Wszelkich typowych operacji na koncie można dokonać całkowicie z poziomu bankowości elektronicznej.

36 komentarzy
Tomek
26 sierpnia, 2011 to 09:52Zdecydowanie polecam wszystkim, którzy nie mają potrzeby stania w kolejkach w placówkach bankowych. Wszystko załatwiam przez internet i nie muszę stać w godzinnych kolejkach kłucąc się ze starszymi paniami, która to była tu pierwsza! Zdaję sobie oczywiście sprawę, że inne banki też mają możliwość obsługi internetowaje ale Toyota Bank ma moim zdaniem taniej.
Minnie
28 sierpnia, 2011 to 09:27Moje zdanie jest takie, że Toyota Bank jak mało który bank naprawdę liczy się ze swoimi klientami. Oczywiście nie jestem naiwna i zdaję sobie sprawę z tego, że wszystko dzieje się dla zysku i nikt nie ma zamiaru dawać nam niczego za darmo. Nie mniej jednak dla mnie liczą się takie drobne udogodnienia (czasami wcale nie takie drobne) które ludziom po prostu ułatwiają życie – chociażby właśnie token, super przyjazny dostęp internetowy, minimum formalności przy zakładaniu konta, czy nawet możliwość wygrania różnych nagród jak się używa ich karty.
etam
29 sierpnia, 2011 to 11:24No proszę, wszyscy chwalą i chwalą…….to ja muszę napisać, ze mi nie pasuje, że tylko chyba trzy wypłaty z dowolnych bankomatów są bezpłatne, a potem się płaci jakoś 4,5 zł.
Swoich bankomatów toyota bank nie ma i człowiek jest zmuszony płacić. Może warto by było wejść we współpracę z innym bankiem albo z euronetem, żeby klienci nie płacili.
Alka
29 sierpnia, 2011 to 11:20Przy otwieraniu konta ror od razu otworzyłam sobie bezpłatnie konto oszczędnościowe. Bardzo podoba mi się także to, że mogę sobie dopasować do swoich potrzeb i wygody dostęp przez internet… no i ten token, którego używam zamiast całej listy kodów. Generalnie przyjazny bank!
Aleksander
29 sierpnia, 2011 to 12:24Mam w Toyota Bank konto od kilkunastu miesięcy. Od początku było pod górkę. Najpierw zwlekali z wydaniem mi kart – wielokrotnie musiałem reklamować.
Potem ustanowiłem kilka lokat, po jakimś czasie zerwałem jedną z nich. Czekałem kilka dni zanim kasa została zaksięgowana na moim koncie.
Co więcej – system uniemożliwia mi śledzenie losów tejże lokaty. Po wydaniu na stronie internetowej polecenia "zerwij" 10 ooo tys. zniknęło całkowicie z moich oczu. Jest to dośc dyskomfortowe i budzi obawy co do losów innych środków powierzonych bankowi.
milka
30 sierpnia, 2011 to 15:02Odradzam zdecydowanie kredyt samochodowy w TOYOTA Banku! Naliczają olbrzymią prowizję i zmuszają do opłacenia całego AC z góry za rok( nie można opłacić tego w ratach niestety ).Po ponad miesiącu dostałam telefon, że mam jakąś zaległość ponieważ w międzyczasie zostało podniesione oprocentowanie ale nikt nie raczył nawet mnie o tym poinformować – list dostałam dopiero po kolejnym miesiącu.
Dodam jeszcze, że po szkodzie zaistniałej w moim aucie nie chcą teraz zgodzić się na wypłatę odszkodowania – pomimo tego, że raty spłacam bardzo regularnie i już prawie połowa samochodu już jest spłacona……..
PR
1 września, 2011 to 10:21Banki typowo internetowe są na pewno tańsze w utrzymaniu. Problem natomiast pojawia się z reguły, gdy zamierzamy złorzyc reklamację, Moim zdaniem dużo lepiej jest mieć alternatywę pójścia do placówki i porozmawiać z "żywym" człowiekiem… Zawsze wiem kto zajmuje się moim problemem i u kogo mogę się dowiadywać w postępach zgłoszonej reklamacji.
A tak, posiadając konto w banku internetowym można jedynie zadzwonić na infolinię lub złożyć reklamację drogą mailową. I tu niestety zaczynają się schody – ja nie mam w tym temacie za dobrych doświadczeń… Mam wrażenie, że jestem traktowany jak intruz dzwoniąc i zgłaszając problem. Nigdy tez nie byłem informowany, że roblem został rozwiązany.
miras
13 lutego, 2013 to 08:56mam konta w tym banku od trzech lat.jestem bardzo zadowolony.przelewy darmowe,karta 2,50 miesięcznie,dobre lokaty[teraz jednodniowa na 7%].zawsze powiadamiają o zmianach.token do logowania.
Zawiedziony Klient
2 lipca, 2015 to 09:23Oczywiście powinna być negatywna, a nie neutralna. W słoncu nie zauważylem kropki w niewłaściwy miejscu
eles
21 czerwca, 2014 to 13:54gorąco odradzam. Stosują praktyki nie godne instytucji zaufania publicznego(antydatują odpowiedź do klienta na stronie).Nie badają w ogóle skargi klienta tylko udzielają sztampowej odpowiedzi.Unikać!!!
Zawiedziony Klient
2 lipca, 2015 to 09:21Odradzam, 2 lata temu zrezygnowałem , nie aktywowałem karty, od stycznia obciązono mnie za roczna opłate dla karty o czym nie wiedziałem doputy nie dostałem grożnego listu straszącego wpisem do BIK za parę złotych zaległości, które powstały z tytułu opłaty za roczne uzytkowanie karty. nie wiem jak sie od nich uwolnić – brak człowieka w okienku z którym to można załatwić tylko pisz na Berdyczów
Klient TB
18 października, 2014 to 17:33Jeden wielki bajzel w tym banku jest. Żadnej…
…osoby kompetentnej do rozmów i udzielenia rzetelnej informacji. Podczas windykacji popełniają szereg błędów za które płaci klient. Brak możliwości porozumienia, odsyłanie i spychalstwo do innych osób. Kłamstwo i brak odpowiedzi na skargi i reklamacje. Ostatnio giną wpłacone pieniądze z mojego konta przy spłacaniu kredytu. ODRADZAM ZDECYDOWANIE ten bank.
Ewa
26 października, 2014 to 12:28Mam konto w tym Banku już 6 lat i bardzo sobie chwalę.Mam dostęp do swojego konta zawsze , mogę zakładać i zrywać lokaty , nigdy nie miałam żadnych problemów. Oczywiście są niedogodności w postaci większych wypłat , ale znajdźcie bank , który nie ma takowych. Graniczy to z cudem!
artur
15 października, 2015 to 11:16naciągają klientow na "bezpłatne" konta by potem po cich bez info pobierać prowizje i hodować karne odsetki.Zdecydowanie nie polecamn
Miley_Cruz
24 września, 2015 to 14:13i jestem zadowolona, bo oprocentoanie wynosi aż 2,65% na 18 miesięcy, a natyle wpłaciłam oszczędności. Wszystko załatwione przez internet szybko. Zastanwiam się jeszcze nad kontem, ale z tym poczekam jeszcze do końca lokaty, żeby sprawdzić czy nie będzie problemów z wypłatą pieniędzy.
Jacek
9 grudnia, 2014 to 18:12Jedyny kontakt z tym bankiem,to pani z infolinii,która nie za wiele wie.Inne pytania pani zapisuje i według standardów tego "banku" dwa tygodnie trzeba czekać na odpowiedź,w czasie jakim oni zechcą.Porażka
ZK
22 stycznia, 2015 to 14:50Konto założyłem w 2008r. żeby łatwiej spłacać kredyt wzięty w tym banku na samochód. Wszystkie opłaty robię przez Internet. Nigdy nie miałem problemów, token zapewnia bezpieczeństwo. Obecnie kończę spłatę kolejnego kredytu, który dostałem w 10 min. Jak dotąd jestem zadowolony i kilka osób w rodzinie również założyło w tym banku konta. Polecam.
Lena
10 lutego, 2015 to 13:51Nie polecam!!! Na każdym kroku próbują wyciągnąć kasę. Za spóźnienie się z wplata kredytu o jeden dzień wysyłają bez uprzedzenia bardzo drogie monity. Nie próbują wysłać sms lub skontaktować się drogą mailową. Cały czas nękają propozycjami założenia konta lub kolejnego kredytu. Oprocentowanie też nie należy do najtańszych. Nigdy więcej!!!!
aleksander
25 września, 2015 to 16:41mi tam ten bank toyoty sie bardz przysluzyl jak rozkraczyl mi sie samochod na srodku drogi. co prawda nie mam toyoty a alfe romeo ale i tak sie przydali hehe. samochod naprawiony, za serwisowanie sobie wygodnie place w ratach no i nie odczuwam tego tak bardzo jakbym musial za jednym razem tyle kasy wydac na naprawe
ja
25 czerwca, 2015 to 15:22Nie polecam. Przy obrotach na rachunku przekraczających 10 tys. złotych zablokowali mi karty z powodu jednodniowego debetu na 150 zł i nikt nie raczył do mnie w tej sprawie zadzwonić, a miałem środki choćby na koncie oszczędnościowym i mogłem w każdej chwili uzupełnić. Wymagają ode mnie, abym liczył sobie sumę transakcji, bo dane o dostępnych środkach są nieaktualne przy opóźnionych księgować kartą płatniczą. Żałosne … Postanowiłem zmienić bank.
sknerus
27 czerwca, 2015 to 14:25Za drugi przelew wewn z konta oszczędnościowego 9 pln.To celowe utrudnianie z korzystania rachunku oszczędnościowego ,by skubnąć klienta .Już się przymierzam do zmiany banku.
Manfred
26 listopada, 2015 to 13:03Nie polecam !!!!, konto miało być bezpłatne a naliczali jakiś dziwne opłaty nie wiadomo za co , dowiedzieć się tez trudno , za 2zł nasyłają windykację, mimo że na infolinii mówią że zaległości nie ma. Na szczęście już zrezygnowałem z usług tego banku.
a-optymista
11 grudnia, 2015 to 16:15Zdecydowanie nie polecam. Zaproponowano mi na wstępie niby bardzo dobre warunki. Wszystkie usługi miały być bezpłatne. Rozchorowałem się i nie byłem w stanie aktywować konta, więc nie wykonałem żadnej operacji finansowej do dziś. Jednak bank po jakimś czasie zmienił reguły gry i pomimo tego, że konto nie było aktywowane i nie wykonałem na nim żadnej operacji, przesyła mi upomnienia do zapłaty około 500 zł. za nic. SĄ TAK UPIERDLIWI, ŻE CO CHWILA OTRZYMUJĘ INFORMACJĘ NA TELEFON I NA ADRES E-MAIL. Pytałem prawnika jak to wygląda w majestacie prawa, stwierdził, że jest to nieuzasadnione nękanie. JAK BĘDĄ DALEJ TO ROBIĆ, TO SKIERUJĘ NA NICH SKARGĘ DO RZECZNIKA PRAW OBYWATELSKICH LUB DO SĄDU.
Marcin
23 lutego, 2016 to 12:30Dostałem nakaz zapłaty z sądu za umowę podpisaną w 2009 roku, konto miało być bezpłatne. Wykonałem na początku może jedną transakcje, po czym zapomniałem o koncie. Dostałem nakaz zapłaty na kwotę ponad 1100 zł. Nie dostałem też żadnej informacji o tym, że konto ma być płatne.
Piotr
13 kwietnia, 2016 to 08:05Nie polecam. Założyłem lokaty bo mieli w miare dobre oprocentowanie, po jakimś czasie lokaty się skończyły i trzeba było przelac pieniądze do innego banku. Na wstępie limit dzienny 500zł… zmiana tylko telefonicznie po podaniu tele kodu, który oczywiście nie działał… potem przelewy po 500zł kazdego nia żeby wyciągnąć kasę… po kilku dniach zablokowali mi mozliwość przelewu komunikatem "błądny kod tokena" … jak może być blądny kod tokena przy każdej próbie jak przy logowaniu kod tokena przechodzi???
piotr
14 września, 2018 to 07:42Ten Bank to żenada i indolencja, Od 3 tygodni czekam na dostarczenie umowy o konto. Po kilkakrotnej interwencji w Banku odsyłąją mnie do firmy kurierskiej, która ma dostarczyć mi umowę.
ruskolozka
10 sierpnia, 2016 to 07:36Operacje kartą księgują się po kilku dniach, więc nie wiadomo jaki jest aktualny stan środków na koncie. Niekompetenta obsługa. Naliczanie karnych odsetek, kiedy nieprawidłowo wyliczyło się saldo rachunku (bo jak wspomniałam powżej nie wiadomo jaki jest stan konta po transakcji kartą).
kasia
6 grudnia, 2016 to 09:50pieniądze z konta pobierają podwójnie, pokazuje 00 zł za 10 sekund jest już 600. Cuda na kiju, wielokrotne reklamacje, zero konkretnej odpowiedzi tak samo z konsultantami to samo nikt nic nie wie…brak slow. Nie płaćcie kartą bo będziecie mieli kłopoty
Marcin
15 grudnia, 2016 to 14:21uważajcie na Toyota Bank!. Ta firma nie ma zasad moralnych. Założyłem w 2009 roku darmowe konto, wpłaciłem na nie pieniądze. Zrobiłem 1 płatność kartą visa, po czym przeprowadziłem się, i zapomniałem o tym koncie i karcie. Darmowe konto i to jeszcze miałem tam środki pieniężne.
W międzyczasie ankBank zrobił mi sprawę w sądzie w 2015 roku. w 2016 roku znalazł mnie komornik z prawomocnym wyrokiem. I z darmowego konta zrobiło się ponad 1300 zł. Świetnie nie. Bank nie jest gotowy do bezpośredniego kontaktu, unika go, tylko poprzez kancelarię. 0 moralności. Nikogo nie oszukałem. Dodaztkowo w regulaminie jest napisane, że jeśli nie będę robił nic przez 6 miesięcy to Bank może rozwiązać umowę. Oni zrobili w pewnym czasie prowizje i zamiast zamknąć konto, z którego nie korzystałem, żadnych operacji, logowań itp. To zrobili mi sztucznie taki debet. Z DALEKA OD TAKIEJ FIRMY. Marcin
bart
22 grudnia, 2016 to 18:07Trudności z logowaniem. Zła infolinia
trzym
25 stycznia, 2017 to 18:37Odradzam, wydają kartę płatniczą, którą później nie na każdym terminalu zapłacisz. Przy próbie płatności wyskakuje komunikat : "transakcja odrzucona" pomimo, że ma się wystarczającą sumę na rachunku. A jak złoży się reklamację to tłumaczą się, że karta została zablokowana. Dziwne bo po blokadzie udało mi się raz zapłacić. Oczywiście pozostał próby zakończyły się niepowodzeniem. Raz w sklepie próbowałem zapłacić a za mną kolejka. Musiałem oddać zakupy bo nie udało się zapłacić. Czułem się fatalnie widząc miny klientów stojących w kolejce. Koszmar!!! Robią to specjalnie aby klientowi nie udało się zapłacić kartą kwoty 1000 zł i otrzymać zwrot 2,5 zł za prowadzenie rachunku.
Franek
26 maja, 2017 to 11:09Od 2 tyg. czekam na aktywację konta, raz jest, to go nie ma. Wpłaty wracają, odsetki przepadają, stracony czas na pogaduchach z botami na infolinii liczę już nie w godzinach, lecz w dniach. Szkoda czasu i atłasu. Jeśli jeszcze z tą ich kartą są takie problemy, jak podają inni, to nie ma mowy, wycofuję się z umowy!
Gośka
6 czerwca, 2018 to 17:21w dniu 02.06.2018 r. dokonałam wypłaty gotówkowej w bankomacie ,wypłata została zaksięgowana podwójnie, napisałam do banku z prośbą o kontakt do dnia dzisiejszego nikt się nie odezwał, więc myślę, że opinie klientów ich nie interesują
Klient
28 września, 2018 to 12:00Klikajcie ten bank. Niekompetencji ludzie, nieslowni. Zgubił kartę pojazdu i nie biorą za to odpowiedzialności. Reklamację można pisać, ale nie liczcie się że ktoś odpisze czy rozwiąże problem. Kierownicy sekcji Customer Serwis to samo. Bezsilni. Nie polecam tego bubla!! Szkoda czasu i nerwów
Krzysztof
17 kwietnia, 2019 to 20:40zdecydowanie nie polecam…Zaplaciłem wysokie prowizje za rzekomo bezplatne konto oszczędnościowe+ duzo biurokracji z tym zwiazanej. Marka t. b.dobra ale sam bank w PL taki sobie…
Janek
2 sierpnia, 2020 to 05:52Nie polecam… bank dramat.