Sieć franczyzowa Fines – dlaczego warto?

Ogólnopolska sieć franczyzowa Fines skutecznie opiera się problemom związanym z pandemią. W tym roku odnotowała dynamiczny wzrost, mimo trudności wynikających z zamrożenia gospodarki.

Ubiegły rok był bardzo trudny dla wielu sektorów polskiej gospodarki. Również branża finansowa ucierpiała z powodu pandemii i dynamicznie zmieniających się przepisów. Jednak pierwsza połowa 2021 r. przyniosła w tej kwestii duże odbicie, którego dowodzi m.in. wzrost sprzedaży kredytów.

Wzrost sprzedaży zobowiązań bankowych znalazł swoje odzwierciedlenie także w rozwoju sieci franczyzowej Fines. Już od początku tego roku pod szyldem Fines Operator Bankowy rozpoczęło swoją działalność aż 7 placówek.

Sieć franczyzowa Fines stawia na szybki rozwój

Sieć franczyzowa Fines jest ogólnopolską siecią sprzedaży, która w branży pośrednictwa finansowego działa już od 16 lat. Pierwotnie pełniła rolę sieci agencyjnej, jednak w 2003 r. na jej podwalinach powstała franczyza. Obecnie należy do niej niemal 2000 biur kredytowych na terenie całej Polski. Pod szyldem Fines Operator Bankowy działa aż 150 placówek.

Placówki te łączy jedna, wspólna marka oraz ujednolicone standardy w zakresie obsługi klienta. Lokale posiadają także spójne elementy graficzne. Bardzo często to właśnie te placówki stanowią jedyne źródło dostępu do oferty bankowej w niewielkich miejscowościach. Z tego powodu niezwykle istotne jest, że zapewniają dostęp do różnorodnych produktów finansowych, które odpowiadają na szereg odmiennych potrzeb.

Pewny partner w niepewnych czasach

W tym trudnym czasie pandemii Fines Operator Bankowy nie zamierza rezygnować z rozwoju. Zaledwie w tym roku pod szyldem marki otworzyło się 7 placówek. Kolejne 5 właśnie przygotowuje się do otwarcia.

Niezwykle cieszy nas fakt, że oferta franczyzowa Fines jest doceniana przez obecnych lub byłych franczyzobiorców placówek bankowych. Tym, co wyróżnia Fines jest partnerskie podejście do sprzedaży. W ramach współpracy z Fines franczyzobiorca otrzymuje dostęp do oferty gotówkowej kilku banków, kilkunastu firm pożyczkowych i pełnego spektrum produktów dla mikroprzedsiębiorców i dużych firm, co maksymalizuje szanse udanej transakcji z klientem. Co więcej, nie obciążamy naszych franczyzobiorców opłatami licencyjnymi czy też uciążliwymi audytami. Pozwala to franczyzobiorcom skupić się na kliencie, a nam na wspieraniu biznesu naszych placówek

– mówi Anna Karpińska, Kierownik Marketingu Fines S.A.

Z programu franczyzowego Fines Operator Bankowy mogą korzystać osoby prowadzące działalność gospodarczą, które posiadają doświadczenie w sektorze finansowym. Wiedza na temat rynku pośrednictwa finansowego oraz wysokie umiejętności sprzedażowe są niezastąpione zwłaszcza w początkowym okresie funkcjonowania placówki.

Korzyści dla franczyzobiorców

Fines Operator Bankowy zapewnia swoim franczyzobiorcom szereg rozlicznych korzyści. Znajduje się tam wsparcie z zakresu:

  • sprzedażowego,
  • szkoleniowego,
  • marketingowego,
  • i inne.

Osoba współpracująca z Fines otrzymuje dostęp do klientów pozyskanych przez markę oraz do specjalnych ofert produktowych, które dostępne są jedynie dla członków sieci franczyzowej. Ponadto może liczyć na wszechstronną pomoc i opiekę marki (m.in. wsparcie Regionalnego Kierownika Sprzedaży), rozbudowaną możliwość kontaktu (6 eksperckich infolinii) oraz dostęp do specjalnego systemu zintegrowanego z systemami banków i firm pożyczkowych.

Franczyzobiorcy mogą brać dział w licznych szkoleniach online i stacjonarnych, a także samodzielnie się dokształcać za pomocą otrzymanych materiałów szkoleniowych. Przewidziane są także szkolenia indywidualne i lokalne.

W ramach wsparcia marketingowego placówki nie tylko działają pod jednolitym i rozpoznawalnych szyldem. Otrzymują także darmowe projekty graficzne, dostęp do sklepu z materiałami reklamowymi i stronę internetową. Mogą również korzystać z szerokiego wsparcia w zakresie nauki prowadzenia mediów społecznościowych, kampanii Facebook Ads i Google Ads oraz szkoleń z marketingu online.

Partnerzy franczyzowi nie muszą uiszczać żadnej opłaty wstępnej oraz miesięcznej opłaty licencyjnej. Otrzymują natomiast premię oraz bonusy sprzedażowe, mogą też brać udział w licznych konkursach. Do tego samodzielnie wybierają częstotliwość wypłaty swojej prowizji. Może to być każdego dnia, raz w tygodniu lub raz w miesiącu.

Rok 2020 był rokiem, który odbił się na wielu branżach, w tym na branży finansowej. Spadek sprzedaży mogliśmy zaobserwować na początku pierwszej fali sprzed roku. Jednakże rok 2021 to niewątpliwe odbudowa, a w niektórych segmentach szybki wzrost. Widzimy rosnącą aktywność naszych Agentów jak i dostawców – zarówno banków, jak i firm pożyczkowych. Podczas pandemii wdrożyliśmy procesy zdalne, które umożliwiły skuteczną sprzedaż na odległość, bez konieczności wizyty klienta w biurze. Po raz kolejny pokazujemy, że Fines to pewny partner na niepewne czasy

– mówi Piotr Przedlacki, Prezes Zarządu Fines S.A.

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Login

Witamy! Zaloguj się na swoje konto

Zapamiętaj mnie Zgubiłeś hasło?

Lost Password