Mamy zaszczyt i przyjemność zaprezentowania pierwszego raportu Banking Magazine, na podstawie którego przyznajemy wyróżnienie „Banking Magazine Awards„.
To najnowsza formuła wyróżnień, która opiera się na analitycznym raporcie, w wyniku którego przy opisanej metodologii wskazujemy i wyróżniamy najlepszą instytucję publikując jednocześnie pełny ranking ocenianych.
„Analiza widoczności banków w wyszukiwarce google”
Analiza widoczności banków w wyszukiwarce google to raport pokazujący potencjał oraz faktyczną wartość pozyskiwanego ruchu z wysokowolumenowych słów kluczowych. Mam nadzieję, że nasza analiza spotka się z Waszym zainteresowaniem, a jednocześnie pokaże faktyczne działania i strategię SEO wykonane przez poszczególne instytucje bankowe.
SEO – czy jeszcze wciąż opłaca się inwestować w pozycjonowanie?
W ciągu ostatnich kilkunastu lat nieustannie obserwujemy galopujący wręcz rozwój technologiczny. Dosłownie wszyscy przenoszą swoje biznesy do sieci, gdzie zaczyna się zawzięta walka o klienta.
Promocje, obniżki, newslettery, konkursy w social mediach – od tych różnych pomysłów na to jak zwrócić na siebie naszą (czyli klientów) uwagę potrafi aż głowa rozboleć. No dobrze, tylko jak to zrobić, by klient w ogóle nas dostrzegł w tych przepastnych czeluściach równoległego wirtualnego wszechświata, jakim jest internet?
W tym gąszczu różnych marketingowych sztuczek nietrudno przeoczyć prawdziwe perły.
Czy gra jest warta świeczki… i naszych zasobów?
Dlatego właśnie stare, dobre SEO wciąż jest tak popularne. Jeśli bowiem uda Ci się wkraść na pierwszą stronę wyników wyszukiwania Twoich potencjalnych klientów, masz szansę na przechwycenie choć części z 67% wszystkich kliknięć, a pierwsze kilka pozycji przechwyci aż 32 procent wszystkich kliknięć.
Jeśli już mowa o statystykach, aż 68 procent wszystkich internetowych zakupów zaczyna się właśnie od przeszukania starego wujka Google.
Tylko jak to zrobić, żeby trafić na pierwszą stronę?
Nie istnieje jeden uniwersalny przepis. Google, a właściwie jego roboty tworzą rankingu najlepszych i najbardziej przydatnych dla klienta stron na podstawie występujących na stronie oraz w nagłówkach, tytułach i adresach fraz kluczowych, ich synonimów, a także od tego czy do naszej strony prowadzą linki z wartościowych witryn.
SEO + UE = WNM
Czy zatem koszt, jakim jest procedura pozycjonowania naszej strony ma szansę się zwrócić? Statystyki pokazują, że wciąż zdecydowanie tak. Prawie 60 procent całego internetowego ruchu pochodzi właśnie z bezpłatnych, organicznych wyników wyszukiwania.
Czy klient, który przychodzi na Twoją stronę zamówi u Ciebie, czy nie zależy wyłącznie od Ciebie – od podążania za potrzebą Twoich klientów, zbudowaniem odpowiedniej oferty i w końcu strony internetowej opartej o zasady User Experience. Jeśli więc oferta i strona są dobrze przygotowane, mamy szansę zamienić nawet 14,6% gości zamienić w naszych klientów.
Opłacalność SEO jako najlepszego kanału internetowego potwierdza aż 49 % biznesów i marketerów.
Warto spróbować i przekonać się na własnej biznesowej skórze.