Idea Bank

o Idea Bank

Idea Bank kieruje swoją ofertę produktów bankowych do przedstawicieli sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz mikroprzedsiębiorców. Bank skupia się na kredytach zabezpieczonych hipoteką, kredytach inwestycyjnych, a także oferuje pożyczki i leasing.

Prowadzący działalność gospodarczą mogą skorzystać z lokat terminowych dopasowanych do ich potrzeb. Z kolei dla osób, które dopiero startują z biznesem, Idea Bank proponuje stałe wsparcie konsultantów, kompleksową pomoc przy zakładaniu firmy, obsługę księgową, coworking, mobilny wpłatomat, program do faktur, terminale płatnicze oraz bankowość internetową.

oferta Idea Banku

Oferta Banku to odpowiedź na potrzeby przede wszystkim przedsiębiorców prowadzących małe, średnie i duże biznesy. Bank znany jest z prostych rozwiązań, dlatego kredyt dla firm można otrzymać bez zbędnych zaświadczeń, stosu dokumentów czy dodatkowych zabezpieczeń. Oferta Idea Banku skonstruowana jest tak, by trafić do każdego – niezależnie od tego, czy prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, czy zatrudnia wielu pracowników. W ofercie Banku Idea jest m.in. konto firmowe wzbogacone o pakiet darmowych usług, nowoczesną bankowość dla firm – Idea Cloud, dostęp do szybkich kredytów online oraz wysoko oprocentowane lokaty bankowe. O atrakcyjności usług Idea Banku świadczą nie tylko opinie klientów, lecz także niezależne rankingi oraz zestawienia blogerów i redakcji finansowych – warto sprawdzić dowolny ranking kont firmowych, zestawienie najlepszych lokat i kont oszczędnościowych. W Idea Banku można znaleźć również kartę kredytową dla firm, kartę debetową, terminale płatnicze, produkty inwestycyjne, w tym również programy i konta emerytalne dla prowadzących działalność gospodarczą, atrakcyjny leasing i wiele form faktoringu. Przedsiębiorcy chętnie polecają usługi Idea Banku swoim znajomym i kontrahentom – Bank zapewnia najwyższą jakość usług i profesjonalne doradztwo – nie tylko finansowe, ale również z zakresu prowadzenia firmy, księgowości i podatków.

Kredyt SPRINT – oferta promocyjna

  • 12 msc – minimalny staż prowadzenia działalności
  • 12 msc – okres kredytowania z możliwością przedłużenia
  • 30 000 zł – maksymalna kwota finansowania w ofercie promocyjnej
  • 4,99% – jednorazowa prowizja za udzielenie
  • 0% oprocentowanie dla realizujących wpływy

Kredyt Sprint to szybki sposób finansowania codziennych potrzeb Twojej firmy. O kredyt możesz wnioskować przez Internet, bez konieczności wizyty w oddziale. Do przyznania kredytu z decyzją online nie potrzeba zaświadczeń z urzędu skarbowego i ZUS-u. Do wstępnej decyzji wystarczy historia Twoich firmowych kont bankowych z ostatnich sześciu miesięcy. Kredyt SPRINT jest dostępny bez zabezpieczeń, a jego maksymalna kwota w ofercie promocyjnej
wynosi 30 000 zł.

Atutami Kredytu SPRINT są:

  • oprocentowanie 0% dla Klientów, którzy zapewniają wpływy na rachunek zgodnie z warunkami umowy;
  • przejrzyste zasady – jednorazowa prowizja za udzielenie kredytu;
  • brak opłat za gotowość środków.

Kredyt SPRINT to idealne rozwiązanie dla firm, które potrzebują środków i chcą mieć do nich wygodny dostęp. To świetny sposób na rozpoczęcie współpracy z Idea Bankiem.

„Kredyt Sprint” to promocyjna oferta Kredytu Obrotowego w Rachunku Bieżącym stanowiąca kredyt w formie linii kredytowej w rachunku dla przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą ze stażem co najmniej 12 miesięcy. Umowa zawierana jest na 12 miesięcy z możliwością odnowienia na następne 12 miesięcy lub jednorazowej spłaty. Z oferty „Kredytu Sprint“ mogą skorzystać tylko klienci, którzy w momencie wnioskowania nie posiadają spłaconego lub aktywnego kredytu w Idea Bank S.A. Maksymalna kwota kredytu to 30 000 zł. Oprocentowanie 0% w skali roku pod warunkiem realizacji przez klienta wymaganych obrotów na rachunku na zasadach określonych w umowie. Prowizja za udzielenie kredytu wynosi 4,99%. Bank podejmuje decyzję o przyznaniu kredytu po dokonaniu analizy kredytowej i oceny ryzyka kredytowego, uwzględniając zdolność kredytową do obsługi zobowiązania.

Idea Bank logowanie

Aby zyskać dostęp do bankowości internetowej Idea Banku, należy wejść na jego stronę internetową, kliknąć zaloguj w prawym górnym rogu ekranu, a następnie wpisać swoje dane do logowania. Wejście w życie unijnej dyrektywy PSD2 w 2019 r. zaowocowało wprowadzeniem nowych procedur bezpieczeństwa w Idea Banku. Do zalogowania się w serwisie nie wystarczy już tylko login i hasło. Bank może poprosić Cię również o potwierdzenie logowania przy pomocy hasła SMS

Idea Bank kontakt

Nazwa: Idea Bank

Strona WWW: www.ideabank.pl

Adres:

Idea Bank SA
ul. Domaniewska 39
02-672 Warszawa

Biuro obsługi klienta:
801 999 111
+48 22 101 10 10

Telefon centrala:
+48 22 288 80 12

Fax centrala:
+48 22 288 82 11

e-mail: [email protected]

opinie o Idea Banku

Poniżej możesz zapoznać się z opiniami naszych czytelników na temat Idea Banku. Znajdziesz w nich zarówno pochwały, jak i krytyczne głosy na temat działalności banku. Być może sam miałeś okazję skorzystać z jego usług? Podziel się z nami swoją opinią!

 

Rafał Tomkowicz83 Posts

Od początku lat 2000-2001 zdobywał swoje doświadczenie z finansami, na przemiennie kierując zespołami sprzedaży (Invest Bank, Provident, Credit Agricole) oraz koordynując działania firm zarządzających wierzytelnościami. Po kilkunastu latach pracy postanowił postawić bardziej na swoim i zaczął swoją przygodę z własnymi projektami. Od 2012 roku z dobrym skutkiem udało mi się stworzyć kilka znaczących marek na rynku pośrednictwa internetowego w zakresie finansów osobistych jak również firmowych. Redaktor prowadzący serwis blizejbiznesu.pl - portal tematyczny poświęcony przedsiębiorczości. Był twórcą serwisu bankingmagazine.pl. Autor wielu publikacji dotyczących finansów osobistych. Na co dzień przedsiębiorca prowadzący spółkę Sfera Finansów, w ramach której tworzy i wydaje serwisy internetowe oraz organizator eventów tematycznych skierowanych do rynku finansowego. Prowadzący uroczyste Gale branżowe oraz konferansjer podczas kongresów finansowych.

98 komentarzy

  • Kredytobiorca Reply

    23 kwietnia, 2014 to 15:32

    Nic się nie da załatwic, Oszuści.

     
  • Jozef Reply

    20 lipca, 2014 to 01:45

    Wnioskowałem o 1000000 zł przy zabezpieczeniu 2400000 zł w nieruchomości, doradca stwierdił że mogę wnioskować o 600000zl, już do podpisania w umowie zostało jedynie 450000zl. Doradca we Wrocławiu unikał kontaktów zatajał informacje na temat możliwości negocjacji warunków kredytu, i tak kredyt na inwestycję by została dokończona i zaczęła zarabiać pomimo że w operacje.szacunkowym inwestycji do jej ukończenia niezbędna była kwota ok. 1000000 zł to do zakończenia inwestycji zostało jedynie niezbędne ok. 200000zł. Doradca Pan Bartek zamiast doradzać to jedynie dezinformował, działał tak by nie można było się skontaktować z jego przełożonymi, by w żaden sposób nie rozwiązać problemu. Mam nadzieję, że ktoś z decydentöw Idea Banku zainteresuje się tą sprawą bo ona pachnie wrogim działaniem na rzecz klienta, i niezbędna będzie droga prawna. A przecież Idea Bank toprzyjaciel przedsiębiorców, może i tak lecz jego pracownicy we Wrocławskim oddziale na pewno nie.
    Jozef

     
  • klient Reply

    23 października, 2014 to 10:22

    nie można sie dodzwonić,a jak po godzinie pani z numeru 222705868 łaskawie odbierze ,to jest niemiła i niekompetentna i niechce podać osoby której podlega i się rozłącza i w ogóle już nie odbiera…..a w oddziale nawet nie można złożyć skargi na obsługe bo to infolinia i nie wiadomo na kogo ?

     
  • alicja Reply

    20 lipca, 2015 to 22:17

    Mam konto firmowe w tym banku, bardzo mi ono odpowiada, nie mam opłat za przelewy do ZUS i US, prowadzenie konta również jest darmowe. Nie płacę też za fakturowanie i mogę tam przechowywać dokumenty firmowe (cloud). Wszystko jak najbardziej ok.

     
  • Jackowski Reply

    29 lipca, 2015 to 20:23

    Jestem klientem Idea Banku od dłuższego czasu, można powiedzieć, że jestem stałym klientem. Nie mam zastrzeżeń do usług, które ten bank mi oferuje. osobiście uważam, że to taki jedyny bank w Polsce. Bank jest OK, pozytywnie nastawiony do klienta, polecam.

     
  • Wojtek Walc Reply

    16 sierpnia, 2015 to 22:33

    A figa z makiem. Nie dbają o wprowadzanie danych, mimo, że to czas elektroniki. Historia jest nanoszona po około 2 tygodniach. Odpowiadają, lub nie dopiero po tygodniu. Dziwna sprawa z lokatami. Jakiś przedziwny system, że owszem masz ileś tam procent, ale jak oni podliczą, że miałeś kiedyś więcej kasy niż masz teraz, to obniżają ci bez informacji te procenty do najniższych. Jak nie zaglądasz, to okaże się, że zamiast zysku masz figę z makiem.

     
  • Agnieszka Strzelecka Reply

    25 września, 2015 to 13:19

    mam w idea banku kredyt na start, zakladalam firme i zaproponowali mi najlepsze warunki. dodatkowo zalapalam sie na promocje 'przez rok bez zusu', wiec jestem totalnie zadowolona ;)) kredyt mozna rozlozyc nawet na 10 lat, wiec latwiej splacac a raty tak nie przeszkadzaja nawet przy starcie jak firma dopiero sie zaczyna rozwijac

     
  • Klient Reply

    19 sierpnia, 2015 to 20:11

    UWAGA!!!! Nikną należne odsetki z kont.

     
  • Wojtek Reply

    18 sierpnia, 2015 to 20:17

    Olewają klientów zadających pytania. System info istnieje tylko na papierze.

     
  • GFR Reply

    18 lutego, 2015 to 20:37

    ten bank jest Pana Leszka Czarneckiego kto siedzi w temacie ten wie GETIN HOLDING

     
  • Wojtek Walczak Reply

    27 września, 2015 to 20:29

    Brak kompetencji pracowników. Nie nanoszą danych od razu, tylko po kliku dniach. Dziwny bank, niby era elektroniki, a u nich chyba wszystko wpisują ręcznie i trwa to kilka dni.

     
  • Janek Reply

    1 września, 2015 to 21:31

    Bank kombinuje na stronach klienta. Tak ustawia lokaty, aby mieć do wyboru tylko te najsłabiej oprocentowane. Jak założysz to za kilka dni wyświetlają się te lepsze.

     
  • klimek Reply

    18 maja, 2015 to 15:37

    A ja mam u nich konto firmowe "Firma to ja" (http://www.ideabank.pl/konto-firma-to-ja) i jestem z niego bardzo zadowolony – zarówno z produktu jak i z obsługi. Warunki są przejrzyste moim zdaniem 🙂

     
  • Morice Reply

    22 lutego, 2017 to 19:55

    Korzystam z konta i krótkich lokat do 3 miesięcy. Bez problemu można je załatwić online, a przede wszystkim bez konieczności zakładania konta na dodatkowych serwisach.

     
  • Arnold Reply

    9 grudnia, 2015 to 00:21

    Mam w Idea Banku konto firmowe. Współpracujemy od roku i jak narazie współpraca układa się dobrze.

     
  • Cleopatra Reply

    10 stycznia, 2016 to 16:29

    Moim zdaniem bank się całkiem fajnie sprawdza. Doceniam, że wychodzą klientom na przeciw jak np z tym wpłatomatem mobilnym.

     
  • Klient Reply

    26 grudnia, 2015 to 17:40

    UWAGA!!! Bank pobiera najwyższe koszta płatności w walutach obcych. Stosują bardzo zawyżone przeliczniki walut.

     
  • Janek S. Reply

    10 stycznia, 2016 to 12:53

    Bank kombinuje na stronach klienta. Tak ustawia lokaty, aby mieć do wyboru tylko te najsłabiej oprocentowane. Jak założysz to za kilka dni wyświetlają się te lepsze.

     
  • Elka Reply

    8 stycznia, 2016 to 20:49

    Mam Firma To Ja z premiowaniem za bankowanie. Nie mam zastrzeżeń do prowadzenia, bardzo jestem z tej oferty zadowolona. Btw. nie zgodzę się z tym wpisem, że zawyżają przeliczniki walut. Nic takiego mi się dotąd nie zdarzyło, a miałam okazję korzystać.

     
  • Klientka Reply

    14 stycznia, 2016 to 13:01

    Jak widzę tylko chłopcy i dziewczynki z Idea Bank są najbardziej aktywnymi opiniotwórcami dobrego image banku. No cóż walczą o swoje miejsca pracy, bo bank jest tak lichy i mało uczciwy, że praca jest zagrożona. Nie trzeba mieć matury, aby wyczuć ten instynkt samozachowawczy we wpisach tych pozytywnych. Prawda jest taka, że bank jak wszystkie w tej grupie pewnego pana są nastawione na grabienie ile się da z klientów. Ma najwyższe przeliczniki w płaceniu za zakupy za granicą ich kartą, manipuluje lokatami. Najpierw dzwonią do klienta, zakręcają mu w głowie, aby założył lokatę, a jak założy, to się okazuje, że ma najniższe oprocentowanie na rynku lokat.

     
  • Marta Reply

    26 maja, 2016 to 11:55

    @mirek, korzystam z usługi i nie mam podobnych problemów. Składaj reklamację, przecież takie tematy da się wyjaśnić i odkręcić.

    Do tematu: daję neutrala, przez ponad rok czasu nie mam powodów do niezadowolenia.

     
  • mirek Reply

    24 maja, 2016 to 17:20

    po ostatnim pobraniu przez bank nie całej sumy na spłatę raty dostałem informacje z firmy EOS że muszę wpłacić 275 zł.
    Zalogowałem się na stronę idea bank i zdziwienie po ostatniej operacji saldo pokazuje że powinno być na koncie ok 750 a w okienku konta stan 0000. upiję się ze szczęścia w dniu całkowitej spłaty kredytu, a na razie zbieram dokumentacje dowody aby przekazać instancji wymiaru sprawiedliwości.Info dla tych co mają darmowy zus z ib sprawdzajcie na bieżąco czy nie zalegacie.

     
  • Olga z IB Reply

    16 maja, 2016 to 16:49

    A ja zauważyłam taki trend, że jak ktoś nie ma zatargu z tym bankiem, to od razu musi być pracownikiem. 😉 Tak się zabawnie składa, że ja akurat nim jestem i bardzo sobie chwalę zatrudnienie. Nie uważam, aby praca w IB była zagrożona, bo pracuję stabilnie od 3 lat i nie narzekam. Radziłabym też dokładniej poznać temat lokat – gdyby Happy miała tak niskie oprocentowanie jak Pani napisała, nie utrzymywałaby się od miesięcy w rankingach najkorzystniejszych lokat na rynku. No… chyba, że wszyscy w sieci są przekupieni i zatrudnieni w Idea Bank, ale to już by zakrawało na teorię spisku. 😉 Serdecznie pozdrawiam.

     
  • Ania Reply

    20 czerwca, 2016 to 18:57

    Z takim bankiem nigdy się nie spotkałam, oszuści i kłamcy. Ludzie którzy tam pracują nie maja pojęcia o swojej pracy i produktach które sprzedają. Przedstawiciel banku Pan Marcin Banasiak przedstawia zupełnie inne warunki niż są w umowie kredytu, która zostaje przesłana do klienta dopiero po 6 tygodniach. Stanowczo odradzam !!!

     
  • Ksymena Reply

    19 września, 2016 to 18:28

    Piotr, z tym Amber Gold to chyba trochę przesadzasz. Skoro jest tak jak piszesz i masz na to dokumenty, to dlaczego nie załatwisz sprawy na drodze reklamacji? To samo z monitami – jeśli naliczyli je niesłusznie, a Ty byłeś w porządku, to składaj reklamację i domagaj się zwrotu. Takie rzeczy są do odkręcenia, tylko trzeba się trochę wysilić i wyjaśnić sprawę z bankiem. Najlepiej osobiście.

     
  • Piotr Reply

    7 września, 2016 to 11:23

    Przy generowaniu umowy bank popełnił błąd, pracownik się do niego PRZYZNAŁ (mamy na to dowody, maile, korespondencę), mimo tego bank OD ROKU nie jest w stanie błędu naprawić. Ponadto regularnie dostajemy monity (i opłaty) o dostarczenie dokumentów, które do banku zostały dostarczone już miesiące temu (w terminie).
    ABSOLUTNIE ODRADZAM współpracę z tym bankiem, kompetencje na poziomie Amber Gold i ciągnące się miesiącami puste obietnice.

     
  • Byly klient Reply

    10 marca, 2017 to 20:24

    Posiadalem konto i kredyt, Z zamknięciem konta były totalne problemy , z obsługą problemy , z systemem internetowym pełnym błedów problemy. Kredyt spłaciłem i problemy mają również z tym. Odradzam ten bank i uciekajcie póki możecie oraz wiąże Was tylko konto. To Wyzyskiwacze , lichwiarze , złodzieje… Jak tylko widzą że chcesz uciec robią wszystko łamiąc prawo byś jak najdłużej się z nimi męczył.

     
  • Andzelika Reply

    25 września, 2016 to 20:05

    Stalam sie klientem kiedy zakładając firmę założyłam u nich konto. Zależalo mi na braku opłat, ale jednocześnie z mozliwością skorzystania z kart debetowych lub wzięcia kredytów. Mam konto Firma To Ja i jestem z niego zadowolona. Obsługa w placówce zawsze jest pomocna, a dodatkowo są innowacje takie jak mobilny wpłatomat czy IdeaHub, które nawet włascicielom niewielkich firm ułatwiaja życie. Do tego wszystko za darmo więc ode mnie pozytyw.

     
  • Lucyna Reply

    12 listopada, 2016 to 15:23

    Dobrze mi się z ich konta korzysta, a niedawno włożyłam też pieniądze na lokatę. Jako bank spełniają swoją funkcję.

     
  • Bartek Reply

    10 grudnia, 2016 to 13:48

    Skorzystałem z lokaty Happy i tak już zostałem w Idea Banku. Mam u nich konto osobiste i firmowe, z obu jestem zadowolony.

     
  • Dorota Reply

    18 stycznia, 2017 to 20:41

    Mam konto Firma to Ja z premią. Jestem zadowolona.

     
  • Cleo Reply

    29 stycznia, 2017 to 19:53

    A którą lokatę masz na myśli? Przecież lokaty można założyć online. Może po prostu konta nie miałeś? Ja korzystam z lokat i z konta i do tej pory nie mam zastrzeżeń.

     
  • Kazub Reply

    31 stycznia, 2017 to 19:07

    Mam konto Idealne i od czasu do czasu korzystam z lokat. Też zakładam online.

     
  • meff Reply

    29 stycznia, 2017 to 19:12

    ten bank jest dnem…zeby zalozyc lokate trzeba sie zapisac na wizyte z doradca..pierwszy raz takie cos widze

     
  • djploki Reply

    13 lutego, 2017 to 18:27

    Bank jest w porządku.Dodatkowo można zakładać w nim produkty depozytowe poprzez stronę serwisu zakupów bankowych grupowych Ybanking.

    Jeśli ktoś się chce połączyć to proszę wysłać zaproszenie na e-mail:

    [email protected] bezpośrednio z ybanking lub na to konto.

    Pozdrawiam.

     
  • Tolek Reply

    21 marca, 2017 to 21:15

    Wpis pode mną to czysty hejt, więc nawet nie będę komentować. Od razu widać, że ktoś chciał się odegrać, bo nie doczytał % w umowie. Nikogo nie bronię, nie stoję po żadnej stronie, kredytów nie mam, ale z lokat i konta firmowego jestem zadowolony.

     
  • Bronka Reply

    22 marca, 2017 to 16:49

    Ale wstyd, ale żenada, ale brak honoru, aby sami pracownicy pisali pozytywy o banku w którym pracują. Ciekawe czy to tylko polecenie czy za to wam płacą. Jako klienci nie chcemy czytać tej propagandy jak za czasów PRLu. Podstawieni ludzie manipulowane opinie. I tak nie dacie rady a ludzie was ocenią po waszym podejściu do tych że właśnie ludzi.

     
  • Bronek Reply

    25 marca, 2017 to 22:55

    Idąc tym tropem można pokusić się o stwierdzenie, że negatywne zleciła ci konkurencja. Jedni są zadowoleni, drudzy nie. Każdy ma prawo się wypowiedzieć.

     
  • Bronka Reply

    26 marca, 2017 to 22:24

    Proszę pracowników banku, aby nie wydawali sami o sobie opinii. To jeden wielki wstyd i brak ambicji.

     
  • Marta Reply

    27 marca, 2017 to 12:47

    Naprawdę Pani myśli, że ktoś ma czas w pracy na takie rzeczy? Dajmy się wypowiedzieć każdemu. Ja na przykład mogę ich pochwalić za fajne szkolenia w Idea Hub, bo niedawno byłam, za darmo. Bardzo wyszłam zadowolona, bo sporo się dowiedziałam tam. O kredytach na przykład się nie wypowiem, bo nic nie wiem, a na cudzych opiniach swojej wystawiać nie zamierzam. I co teraz, mam cenić negatywnie coś co mi się podoba tylko po to, żeby się Pani nie narazić? Trochę to niepoważne.

     
  • Bronka Reply

    29 marca, 2017 to 20:37

    A niby skąd się Pani tu zjawiła. Tak sobie szukała gdzie by tu pochwalić swój ukochany bank i my mamy w to uwierzyć. Może kiedyś, ale tak dużo wpisów pracowników co widać jak byk po słownictwie podobnych nickach to nam już wiarę w uczciwość tych ludzi odebrało dawno.
    Niech ci co tu trafią prześledzą wpisy te prawdziwe na czerwono od skrzywdzonych ludzi i te na zielono od niby zadowolonych. No pewnie jak płacą za ten hejt kierownicy to czemu nie. Tylko po co. Czy nie lepiej zmienić załogę na przychylna klientowi i dostawać zasłużone pozytywy od klientów a nie od pracowników. To jeden wielki wstyd – sami sobie laurki wystawiają.

     
  • nickon Reply

    30 marca, 2017 to 13:34

    ale ci sie babo nudzi

     
  • Alaksandra Reply

    13 kwietnia, 2017 to 17:49

    Miałam kredyt, spłaciłam i po sprawie. Konto zostawiłam, bo jest za zero złotych.

     
  • Miron Reply

    18 kwietnia, 2017 to 19:54

    Mam konto firmowe Firma to ja z kartą do konta. Nie mam opłat.

     
  • Klient banku. Reply

    25 kwietnia, 2017 to 10:51

    To i ja się wypowiem. Nie byłem zadowolony z usług banku, bo ciągle coś im nie wychodziło. Rozliczanie konta z kilku dniowym opóźnieniem, przelewy wewnętrzne z godzinnymi poślizgami. Jednak to co mnie spotkało ostatnio to jeden wielki cyrk, dziwnych ludzi w obsłudze banku. Kupowałem kilkanaście płyt CD na Amazon i wyobraźcie sobie bank zablokował mi płatności. Co usłyszałem w płatnej rozmowie z BOK – że jestem terrorystą i gangsterem piorącym brudne pieniądze. Płyty płaciłem po 4-8 funtów, kupowałem po jednej i za przelicznikowo 20-40 zł i uznano mnie za pralnię brudnych pieniędzy, za terrorystę, który tak pewnie chce zniszczyć Polskę, UE, albo i cały świat.
    Niestety mądrość tam pracujących ludzi polega na tym, że oni nie przepraszają, tylko stanowczo w to wierzą. Nie wiem jakie oni mają szkolenie, że jak donoszą media ogólnie różni bankowcy potrafią szastać milionami na słupy, a człowieka za zakup płyty CD wartości 20 zł uznają za terrorystę i gangstera i blokują mu kartę płatniczą. Po co tu krytykować, skoro ludzie pracujący w banku sami sobie takie opinie wyrabiają.
    To się stało naprawdę i nie jest to mój wymysł. Pewnie ci nazywający się bankierami przeinaczą, zamienia moje słowa, wyszukają się małych nieścisłości, ale tak mnie spotkało. Przeżyłem horror i ta kontrola moich płatności trwa do dzisiaj. Tylko czekać jak mi naślą o 6 rano brygadę antyterrorystyczną.

     
  • Egon Reply

    28 kwietnia, 2017 to 18:35

    Ja mogę dać plusa za Huba. Kartę wydali od ręki i od razu była aktywna.

     
  • Klient banku. Reply

    5 maja, 2017 to 12:10

    Ostrzegam nie kupujcie przez ten bank nic na zachodzie. Skoro za klika CD na Amazon uznają nas za terrorystów i pralnię brudnych pieniędzy, to już strach się nie bać.

     
  • Grzegorz Reply

    5 maja, 2017 to 12:12

    Okazuje się, że mają jeden z droższych przeliczników za zakupy waluty na złote. Sprawdziłem na funcie – Credit Agricola ma o 11-15 gr taniej. Przy dużych zakupach to sporo. Strasznie ślamazarnie nanoszą, a raczej nie nanoszą aktualnych wydatków i zwrotów walutowych.

     
  • Masha Reply

    7 maja, 2017 to 18:14

    Walutowego co prawda nie mam, więc cieżko mi się odnieść, ale za to od 2 lat mam w tym banku konto firma to ja i jestem zadowolona. Konto jest darmowe, nie płacę za prowadzenie, przelewy, wypłaty z bankomatów, więc nie dają mi powodów do narzekań.

     
  • Malik Reply

    8 maja, 2017 to 18:17

    Kupowałem na zachodzie i nic mi się nie działo. Może od kwoty zależy? Banki mają różne obostrzenia na wypadek nadużyć z tego co wiem.

     
  • Lucyna Reply

    11 maja, 2017 to 19:37

    Ode mnie pozytyw za innowacje. Ostatnio skorzystałam z Idea Hub Express, w pociągu. Brawo, tego jeszcze nie było, a na pewno wielu osobom się przyda.

     
  • DFBP Reply

    12 maja, 2017 to 13:26

    Jestem pozytywnie zaskoczony miłą atmosferą w banku bankowcy ok i klienci są mili nigdy nie spotkałem się z chamstwem czy nawet nie powiedzeniem dzień dobry dodatkowo innowacje czyli strefa hubowa oraz mobilny wpłatomat świetne rzeczy a zwłaszcza że mam konto osobiste i firmowe i jedyną opłata jaką ponoszę to 5 zł za kartę biznesową jeśli nie zrobię płatności zbliżeniowej na daną kwotę jedyny minus to taki że nie dbają o sprzęt czyli drukarkę 3D

     
  • Smigol Reply

    14 maja, 2017 to 21:43

    Miałem kredyt, spłaciłem i ok, obym więcej nie musiał brać.

     
  • Krzysztof Reply

    16 maja, 2017 to 19:19

    Nauczonym złym doświadczeniem z płatnościami za granica Idea Bank, blokowaniem karty i danie mi do zrozumienia, że to jako podejrzanemu o pranie brudnych pieniędzy i terroryzm – zmieniłem bank na Credit Agricola. To, że w 2 dni mam zaksięgowane sumy, to jeszcze taniej o 10-15 groszy na funcie. Kilkanaście płatności i zero blokowania, zero pomyłek. No i zadzwoniła grzecznie pani z banku zapytując, czy ostatnio płacę na zachodzie, potwierdziłem i to wszystko. Można w ten sposób traktować klienta, a nie tak jak w Idei z blokadami, podejrzeniami i zastraszaniem.
    Na pożegnanie z Idea powiem tylko, że mam nierozliczone 3 płatności, gdzie nie doszło do zakupu, ale bank dalej trzyma moje pieniądze zablokowane. Najdłużej od 25.02.2017.
    Jak ktoś to czyta niech porówna co robią z ludźmi w stosunku do tych wpisów pochwalnych samych pracowników banku. Zamiast wziaść się do roboty to piszą sobie listy pochwalne.
    Prawdopodobnie cała masa krytyki jest nie na właścicieli banku, ale na załogę, która jest najzwyczajniej w świecie nieporadna, robi błędy, olewa klientów. Jakby zarząd powymieniał nieudaczników to na 100% bank miałby szanse na rynku, a tak to tylko patrzeć jak się ludzie odwrócą. Wybór jest spory.

     
  • Klient banku. Reply

    26 maja, 2017 to 11:29

    Nie ma logowania. Napisałem do nich, że chcę natychmiast dokonać płatności, a oni mi odpisali, że odpowiedzą w ciągu 3 dni.
    No jaja jak balony. Za 3 dni to ja sobie mogę podmuchać.

     
  • Były klient Reply

    30 maja, 2017 to 17:56

    Szanowni Klienci,

    Uprzejmie informujemy, że otrzymujemy nieliczne zgłoszenia dotyczące braku możliwości zalogowania do bankowości elektronicznej. Wszystkie tego typu sytuacje są indywidualnie wyjaśniane przez Bank.

    W przypadku wystąpienia utrudnień, prosimy o kontakt z infolinią Banku.

    Przepraszamy za niedogodności

    Idea Bank

     
  • e-Pomoc Idea Bank Reply

    30 maja, 2017 to 15:05

    Odpowiedź na wpis @Klient banku

    Szanowny Panie,

    jak odpowiedzieliśmy już w innym miejscu – wszystko powinno działać prawidłowo, jeżeli jednak problem nie ustąpił, prosimy o przesłanie na adres [email protected] wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

    Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej udzielić Panu pomocy oraz wyjaśnić tę sprawę.

    Pozdrawiamy,
    e-Pomoc Idea Bank

     
  • Moron Reply

    29 maja, 2017 to 19:18

    Z tego co wiem to mieli jakieś prace konserwacyjne i informowali o tym.

     
  • Klient banku. Reply

    27 maja, 2017 to 11:37

    Kolejny dzień niemożliwości zalogowania się do Idea. I jak tu płacić przelewy i je kontrolować, jak dowiedzieć się co z kontem, lokatami, historia płatności?

     
  • Grzegorz Reply

    26 maja, 2017 to 10:34

    Taki dobry, że dziś nie można się zalogować do Idea Cloud. Ich informatyk nic nie ogarnia.

     
  • Neutralny Reply

    25 maja, 2017 to 18:06

    Dajcie spokój ludzie. Komu pasuje zostaje, komu nie pasuje odchodzi o co tu sie klocic.

     
  • ohoho Reply

    25 maja, 2017 to 16:09

    to Agricola tak sie teraz reklamuje? hahahahaha

     
  • Omikron Reply

    14 czerwca, 2017 to 18:36

    Błędy zdarzają się w każdym banku, ale to nie działa jak sobie pan Jan wyobraża, że siedzi tam majster z młotkiem i naprawi. Przecież to cały sztab ludzi i tysiące kont…

     
  • Ola Reply

    25 czerwca, 2017 to 19:24

    Jestem zadowolona z lokaty Happy. 🙂

     
  • alicja Reply

    27 czerwca, 2017 to 20:58

    Mam konto firmowe u nich i kartę kredytową. Wszystko ok, warunki dobre, nie mam się do czego przyczepić.

     
  • Czyco Reply

    28 czerwca, 2017 to 19:06

    Coś się płaci za salkę w hubie? Czy też za darmo?

     
  • Jan Reply

    1 czerwca, 2017 to 11:52

    Informatyk banku nie umie nic zreperować. Dalej jest źle, bo po kilku chwilach na stronie banku następie:
    Wystąpił nieoczekiwany błąd. Proszę spróbować później.
    Bank od początku ma problemy z internetowa obsługa. Czy nie warto zatrudnić bardziej umiejętnego informatyka?

     
  • Mikro Reply

    31 maja, 2017 to 21:12

    Też miałem chwilę problem z logowaniem, ale po chyba godzinie minęło.

     
  • Wesoły Romek Reply

    31 maja, 2017 to 20:15

    Plus leci za fajną podróż w wagonie z Hubem

     
  • Kosmaty Reply

    30 czerwca, 2017 to 12:47

    Huby są darmowe i wszystko masz w nich za darmo. Tylko wcześniej trzeba rezerwację zrobić jak chcesz z konferencyjnej korzystać, bo może być zajęta. Ogólnie mając jdg jestem zadowolony z tego banku.

     
  • Grzesiek Reply

    1 lipca, 2017 to 20:36

    Strona do wystawiania opinii o banku stała się stroną reklamową Idea bank. Sprytni pracownicy banku po entuzjastycznych wpisach zaczęli reklamować swoje miejsce pracy.
    Co za wstyd. Niestety taki poziom.
    Do roboty trzeba się zabrać i trochę kursów zrobić, aby ludzie byli zadowoleni, a nie mieszać na tych stronach.
    Informatyk dalej nie umie opanować banku internetowego, ciągle czerwone płachetki o błędzie.

     
  • hohoł Reply

    3 lipca, 2017 to 08:43

    wróciła baba jako grześ 😀 kazdy ocenia se jak chce

     
  • Adriana Reply

    12 lipca, 2017 to 20:46

    Wzięłam kredyt na firmę, co prawda to początek mojej przygody z tym bankiem, ale daję opinię pozytywną za minimum formalności i w ogóle chęć "współpracy" z nowym przedsiebiorcą.

     
  • Mysz Reply

    5 lipca, 2017 to 21:26

    Ale macie problemy. Albo komuś pasuje albo nie. Każdy wpisuje co chce, po to jest forum

     
  • NOWY KLIENT Reply

    2 czerwca, 2017 to 18:59

    Prawdopodobnie występujący komunikat o nieoczekiwanym błędzie jest spowodowanym że upłynął zbyt długi czas bezczynności. Powinni wprowadzić na stronie licznik czasu, tak jak jest w eurobanku. Potwierdzam że nie wszystko dobrze chodzi. Natomiast konto jest darmowe i karta do konta też darmocha, jeszcze z tego konta nie robiłem przelewu ale z innego banku zrobiłem przelew do Idea i wszystko było dobrze. Pozdrawiam.

     
  • Nyks Reply

    20 lipca, 2017 to 19:36

    dali kredyt fair. jak spłacę to dam pozytywa

     
  • Boss Reply

    29 lipca, 2017 to 17:23

    Zadowolony z Firma to ja.

     
  • Jolasia Reply

    7 sierpnia, 2017 to 05:52

    Nie wiem skąd te psalmy pochwalne. Dostęp do banku – ideacloud – Firma to ja – mam przez internet – wyskakują po trzy/cztery błędy na jedną operację. Zgłaszam zaistniałe problemy, każą czyścić przeglądarkę. Czyszczę. Komunikaty o błędach ponownie wyskakują z kodami błędów albo bez. Zgłaszam kilka tematów to odpowiadają na jeden. Czas reakcji na zgłoszenia poniżej wszelkiej krytyki – działanie na zmęczenie klienta. Ideacloud to pomyłka.Chcecie więcej? Przelewy do wykonania na określony termin można ustawiać w godz. 6:00 do 22:00. No to robię w niedzielę bo to jedyny dzień kiedy nie pracuję a jednak pracuję. Tak mnie wytresowali. Czekam na wyjaśnienia zgłoszonych problemów i przenoszę rachunek.

     
  • Jolasia Reply

    7 sierpnia, 2017 to 05:55

    Ewidentny negatyw

     
  • Kata Reply

    13 sierpnia, 2017 to 14:08

    Nie wszystkim nie działa. Ja nie mam problemów, tyle co na początku trochę, ale też nie do końca wiedziałam jak korzystać.

     
  • Mickey Reply

    19 sierpnia, 2017 to 20:42

    Ja więcej z konta korzystam do przelewów itp. i tam wszystko mam ok i na czas, nie naliczają też nic dodatkowo. Mam Firma to ja.

     
  • Oro Reply

    28 sierpnia, 2017 to 22:29

    Bez uwag, korzystam z konta i karty.

     
  • jan wilowski Reply

    10 października, 2017 to 09:59

    pisze do panstwa juz dwudziesty e-mail oraz trzy pisma w ostatnich 3 latach wszystko pozostaje bez odpowiedzi sprawa dotyczy zaboru przez komornika 19000zl z mojej emerytury.

     
  • KLIENT Reply

    11 stycznia, 2018 to 22:00

    Wyciągi które się samemu generuje są do bani. Nie mogę normalnie sprawdzić jaki jest stan po każdej operacji, mnie saldo wychodzi raz większe a innym razem mniejsze.

     
  • Dr.med.Marcus S.... Reply

    12 stycznia, 2018 to 12:55

    Jestem obcokrajowcem posiadam konta w wielu polskich, ale w zadnym nie bylem tak dobrze obsluzony.
    Moimi interesami opiekuje sie znakomity bankowiec p. Marcin Komenda, za co serdecznie dziekuje.Moge tylko ten bank polecic!

     
  • Krzysztof Reply

    17 stycznia, 2018 to 11:21

    JESTEM posiadaczem konta od grudnia. MASAKRA. zakładałem konto frmowe przez internet, potwierdzenie danych wpłatą.ok ale coś się u nich zj.b.ło i musiałem dymać 100 km do najbliższego odziału gdzie na podpisanie 4 dokumentów zmarnowali mi 2 godziny. Mam kontrahentów zagranicznych płacących w € więc zakładam konto walutowe. Po założeniu konta dowiaduje się że do konta nie dostanę karty bo są dopiero w planach. Konto internetowe posiada wiele błędów na chrome, poprawnie działa tylko na firefox. Do kontrahentów nie można przypisać konta innego niż polskie mimo że tranzakcje są w €. Obsługa telefoniczna do bani ludzie niedouczeni i niekompetentni.Jak ktoś chce się wkurzać jak ja i ma nerwy ze stali to polecam.

     
  • klient Reply

    12 lipca, 2018 to 18:52

    Nie odpowiadają na maile z ich strony. Wszystkie skargi rozpatrują pod siebie.Najgorsze, że budzą klienta bzdurnymi telefonami z ofertą.
    Zmiany na koncie robią raz w tygodniu. Skandal.

     
  • Paweł Reply

    2 stycznia, 2019 to 16:47

    No i stało się. Nie ma już pracowników z pozytywnymi opiniami. Ludzie pisali o tym, ale pochwały się sypały. Jak było tak dobrze, to dlaczego jest tak źle.
    Ja mam wszystko wycofane, bo szydło wyszło z wora.

     
  • Nigdy więcej Reply

    31 lipca, 2018 to 18:46

    OSTRZEGAM,omijajcie ten twór finansowy! 22.06.2018 po ponad misięcznym bezskutecznym oczekiwaniu na kartę debetową do konta Idealnego,w oddziale we Wrocławiu ul.Mikołaja,postanowiłem zrezygnować z dopiero co otwieranego rachunku i złożyłem wnosek o wypowiedzenie umowy ramowej (zamknięcie konta wraz z dostępem do bankowości elektronicznej) z zachowaniem okresu wypowiedzenia 30 dni.Rachunek wraz z Umową Ramową miał być zamknięty z dniem 22.07.2018.Złożyłem również sprzeciw na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych.Do dzisiaj moje wnioski nie zostały wykonane,ten "pseudo bank" nie odpowiada na moje zapytania, zarówno poprzez pocztę wewnętrzną (po zalogowaniu do banku) i pocztę zewnętrzną na adres [email protected]. Dodzwonienie się do tego banku graniczy z cudem,a jak się już uda,to poza przyjęciem zgłoszenia,nie zmienia się nic,w żaden sposób nie można pozbyć się tego "wrzoda".Regulaminy,przepisy prawa bankowego,cywilnego nie dotyczą tego banku,dobrze zorganizowana "sitwa",działa w oparciu o własne widzimisie a nie podpisane umowy. Żaden bank nie jest IDEAalny,ale dobrze się zastanówcie zanim skierujecie kroki w jego stronę!

     
  • Klientka Reply

    28 września, 2018 to 15:42

    Nikt się nie interesuje kontaktem z klientem. Nie odpisują na pytania, na reklamację. Zupełna olewka.

     
  • hgt Reply

    21 listopada, 2018 to 08:20

    To świetnie zorganizowana grupa przestępcza, która postawiła sobie za cel "skubanie" tych, co mają trochę pieniędzy. Jak ktoś chce je stracić, niech inwestuje w Idea Banku albo Lion's Banku. Wspaniali "doradcy" gotowi wepchnąć klientowi wszystko, byle tylko zarobić na prowizji; zero skrupułów, zero sumienia.

     
  • Uciekłem z pieniędzmi. Reply

    24 listopada, 2018 to 17:54

    Przelałem od nich wszystkie pieniądze, zlikwidowałem lokaty, bo chyba najwyższy czas się ewakuować. Dorobili się traktując klienta jak intruza. Najciekawsze, że od pewnego czasu nie ma wpisów ich własnych pracowników. Wyszło szydło z worka, kto im dawał pochwały na tym forum. Wstyd i żenada.

     
  • Dominik Reply

    15 listopada, 2018 to 21:22

    Niestety, w ostatnim czasie jestem wyjątkowo niezadowolony ze współpracy z bankiem. Od blisko 3 tygodni czekam na odpowiedź mailową (mimo dwukrotnych ponagleń). Bank nie odpowiedział na żadną z przesłanych wiadomości. Poszedłem do placówki bankowej w Bielsku-Białej, aby uzyskać informacje na temat posiadanych przeze mnie lokat strukturyzowanych. Okazało się, że w tej placówce nie ma osoby, która zna się na tych produktach i odesłano mnie do… Katowic lub na infolinię. Zadzwoniłem na infolinię i… okazało się, ze również nie otrzymam informacji od ręki (a były to proste pytania). Co więcej, jestem klientem indywidualnym banku oraz klientem w postaci spółki cywilnej. Jak się okazuje, od 3 lat Idea Bank nie potrafi sobie poradzić z rozdzieleniem tych kont. Karta debetowa, wydana dla spółki cywilnej ma przypisany mój prywatny numer telefonu. Chcąc zmienić numer przypisany do karty spółki cywilnej, musiałbym równocześnie zmienić numer telefonu dla karty prywatnej. Czyli, wspólnicy przy każdej transakcji kartą w internecie muszą prosić mnie o numer kodu wysyłanego sms (nawet jak jestem na urlopie lub poza zasięgiem). Inną możliwością jest to, że numer telefonu zmieniłbym na numer telefonu firmowego. Wówczas, wykonując prywatne transakcje swoją indywidualną kartą, musiałbym korzystać z telefonu firmowego (czyli np. nie będąc w pracy, a chcąc wykonać prywatną transakcję musiałbym prosić współpracowników o numer kodu). Paranoja.

     
  • klient Reply

    9 września, 2018 to 14:13

    W ogóle nie odpowiadają na korespondencję. Zupełna olewka. A ich Wirtualny oddział to pic na wodę. Kiedy tylko chcę mieć połączenie zawsze widzę "0" konsultantów. W weekendy na szaro, nikt nie pracuje.
    Cały bank to jakieś wirtualne zjawisko na zasadzie, masz u nas kasę to martw się sam, bo nikt ci nie pomoże.

     
  • oszukany z premedytacją Reply

    7 września, 2018 to 06:39

    Z wyjątkowo ograniczonym zaufaniem traktujcie informacje od konsultantów banku, bo na zapytania mailowe zupełnie nikt nie reaguje i to od wielu miesięcy, a tzw "konsultanci" nie potrafią niczego odszukać w bazie danych, pytają centralę i w efekcie dają korzystne dla banku ale szkodliwe dla klienta informacje. Dotyczy to m.in lokat strukturyzowanych z których znakomita większość kończy się klapą. Szkoda słów, najgorszy z banków, a miałem z wieloma do czynienia

     
  • Andrzej Reply

    15 grudnia, 2018 to 20:12

    Bank dla którego klient juz zlapany to intruz. Infolinia kasuje zlecenia więc brak odpowiedzi jak i odpowiedzialności.Liczy się tylko jak ściągnąć pieniądze z klienta A ściągają ile się da . Pracownicy udają że rozmów nie było. Kłamią w oczy. Wyjaśniają sprawy w oddziałach po 10 razy i nadal nic .A centrala sle ciągle ściąga pieniądze z konta. Mimo ze zapewniaja cie pracownicy ze sprawa wyjasniona. Dokumenty wypełniane w oddziałach dziwnym trafem giną A pracownicy dostają amnezji.odradzam uciakajcie najgorszy bank z najgorszą obsługa.

     
  • k Reply

    28 marca, 2019 to 09:45

    Złożyłam dyspozycję zamknięcia rachunków wszystkich spłaciłam z zaległość na koncie przelewając więcej niż powinnam i jeszcze dodatkowo dopłaciłam wam 5 zł więcej bo wciąż było ma mało! Konto miało zostać zamknięte!!!!!!!!! a teraz dalej  dostaję informację ze mam zadłużenie na koncie 15 zł !!!!!!!!!!!!! ! ile jeszcze będą wam płaciła za nic ?! ile bym wam nie przelała to wciąż mało!!!!!!!!!!!! Specjalnie pofatygowałam się do waszej placówki żeby zamknąć to jebane konto a (nie miałam po drodze ani blisko bo bank ma placówki tylko paru miastach w Polsce bo jest tak zjebany), zapewniono mnie że konto zostanie zamknięte składając pisane wypowiedzenie rachunku i opłacie z nadwyżką zaległości i co>???? Dalej zaległość ! Skąd?

     
  • Fryderyl Reply

    21 listopada, 2019 to 07:58

    w Idea Banku znikają pieniądze z konta, ale bank nie za wiele sobie z tego robi i jeszzce bardzo trudno z bankiem się skontaktować

     

Zostaw komentarz

Login

Witamy! Zaloguj się na swoje konto

Zapamiętaj mnie Zgubiłeś hasło?

Lost Password