Comperia.pl została właśnie jedynym pośrednikiem finansowym największej platformy motoryzacyjnej w naszym kraju. Tym samym porównywarka finansowa zacieśniła swoją współpracę z Grupą OLX.
Comperia.pl została wyłącznym partnerem finansowym OTOMOTO. Marka będzie teraz wspierać użytkowników w poszukiwaniu atrakcyjnej oferty finansowania na zakup samochodu. Klienci OTOMOTO będą mogli skorzystać m.in. usług fintechu ComperiaRaty. Tym samym Comperia.pl S.A. stała się jedynym dostarczycielem rozwiązań ratalnych dla osób kupujących na OTOMOTO.
Dwie prężne marki, OTOMOTO i Comperia.pl, łączą siły. Już od stycznia Comperia dopasowywała instrumenty finansowe klientom naszej platformy. Dzięki zunifikowanemu standardowi od Comperia.pl sfinansowanie auta stało się jeszcze wygodniejsze. Cieszymy się z zacieśnienia współpracy tym bardziej, że otrzymujemy coraz więcej pozytywnych komentarzy na temat takiego rozwiązania od naszych klientów
– mówi Przemysław Vonau, dyrektor generalny OTOMOTO.
Comperia.pl to pierwsza polska porównywarka pożyczkowa. Od 2018 roku ta popularna marka prężnie rozwija także swoją usługę fintechową – ComperiaRaty. To specjalna platforma, która dopasowuje ofertę finansowania (w formie kredytu, pożyczki, a niebawem także płatności odroczonej) do potrzeb konkretnego konsumenta.
Dzięki czternastoletniemu doświadczeniu na rynku kredytowym i pożyczkowym doskonale znamy potrzeby osób poszukujących finansowania na auto. Konsekwentnie stajemy się miejscem, które w całości obsługuje zainteresowanego, zaproponuje najwygodniejszą i najlepiej dopasowaną ofertę. Jest to sytuacja win-win – wszyscy zyskują. Użytkownik OTOMOTO w wygodny, bezpieczny i szybki sposób uzyskuje środki na zakup auta. Nasi finansowi partnerzy poszerzają grono swoich klientów
– mówi Paweł Szukalski, członek zarządu Comperia.pl S.A.
ComperiaRaty na OTOMOTO
ComperiaRaty będzie łączyć osoby poszukujące finansowania z konkretnymi podmiotami, które oferują rozwiązanie dostosowane do ich potrzeb. Dzięki nawiązaniu wyłącznej współpracy zakup samochodu o wartości do 50 tys. zł będzie wspomagany wyłącznie przez tę usługę. Comperia zadba także o sprawną realizację droższych transakcji. Zakup samochodu do 300 tys. zł będzie wspomagany przez obsługę telefoniczną.
Zawarte w ubiegłym tygodniu porozumienie obliguje Comperię do zapewnienia klientom OTOMOTO przejrzystego i spójnego systemu płatności, który będzie się wpisywał w większą całość i gwarantował wygodny proces zakupu auta. Użytkownicy OTOMOTO już od pierwszego kliknięcia będą obsługiwani przez jedną firmę. Tym samym Comperia będzie świadczyć swoje usługi od momentu wypełnienia wniosku aż do wypłaty gotówki i przedstawienia oferty ubezpieczenia.
Klient nie będzie zdezorientowany, co często zdarza się przy obsłudze przez dwie lub nawet więcej różnych firm, które są w stanie załatwić tylko jeden odcinek formalności. U nas klient będzie otrzymywał ustandaryzowaną, wysoką jakość i ma zapewnioną ciągłość obsługi
– tłumaczy Paweł Szukalski z Comperia S.A.
Każdemu klientowi, który poszukuje finansowania za pomocą Comperii, firma ma zaproponować różne rozwiązania finansowe. Spośród kilku wariantów konsument będzie mógł wybrać ten najlepiej dopasowany do swoich potrzeb i możliwości finansowych.
Comperia.pl i Grupa OLX – współpracują i edukują
Współpraca Grupy OLX i Comperii zakłada integrację tych firm na kilku różnych płaszczyznach. Przede wszystkim zamierzają one aktywnie wspierać swoich użytkowników w poszukiwaniu odpowiedniego finansowania i w zakupie samochodu. W tym celu na platformie OTOMOTO uruchomiono kampanię edukacyjną, z której klienci mogą się dowiedzieć, jak korzystać z różnych instrumentów finansowych. Powstała także specjalna podstrona Finansowanie OTOMOTO, która objaśnia klientom ich nowe możliwości.
Wysoka jakość, elastyczność i profesjonalizm w podejściu do finansowania potrzeb klientów pozwoliły nam stać się głównym partnerem OTOMOTO. Jesteśmy pewni, że nasze nowe rozwiązania, chociażby ComperiaRaty, przełożą się na jeszcze większy poziom satysfakcji zarówno obsługiwanych klientów, jak i obecnych i przyszłych partnerów – w tym, szczególnie tych z obszaru e-commerce
– mówi Paweł Szukalski.